سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خواستار تعیین تکلیف نیروهای شرکتی شد\

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خواستار تعیین تکلیف نیروهای شرکتی شد

  • کد خبر: 219423
  • چاپ
  • انتشار: 08 مهر 1398 - 20:53

استناد نیوز، سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس بر ضرورت تعیین تکلیف نیروهای شرکتی تاکید کرد.

 

به گزارش استناد نیوز، اکبر ترکی در نشست علنی امروز ( دوشنبه، 8 مهرماه ) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با تبریک روز آتش نشان و عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی، گفت: امیدواریم امسال مردم سراسر دنیا و دلباختگان امام حسین ( ع ) هر چه بیشتر در این راهپیمایی سیاسی- عبادی بی نظیر جهانی اربعین شرکت و از مسئولان می خواهیم که تسهیلات مناسبی را ارائه کنند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، افزود: امروز گفتمان مقاومتی را که مقام عظمای ولایت به ویژه طی دو سال گذشته هر روز تاکید می کردند برای تمامی جهانیان به خصوص ملت ایران اسلامی روشن و مبرهن شده است؛ جبهه مقاومت با اقتدار روزافزون بر تمام توطئه‌های دشمنان فائق آمده و مقاومت در لبنان، فلسطین، سوریه و عراق و اخیرا مقاومت انصارالله در پیروزی هوایی و زمینی بر مزدوران سعودی زبانزد است.

وی ادامه داد: با اتحاد و انسجام مردم به ویژه در ایران اسلامی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری به امید خدا این راه مقاومت ادامه پیدا خواهد کرد و آنهایی که دنبال این بودند که در ایران اسلامی یا جنگ حاصل شود یا مذاکره؛ بدانند، دیدند و روشن شد که راه مقاومت راه اصلی و پیروزی است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، یادآور شد: عدم اعتماد به اروپایی ها و دم خروسشان با نامه ای که بر علیه ایران اسلامی طی روزهای اخیر منتشر کردند، مشخص شد.

ترکی در مورد وضعیت جاده‌های حوزه انتخابیه خود به وزیر راه و شهرسازی تذکر داد و گفت: تصادفات زیادی را حوزه انتخابیه داشتیم اما پیمانکار شن و سیمانی که را از منابع طبیعی استحصال می کنه در شهرستان و استان مجاور دارد هزینه می کند.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس دهم افزود: بهبود وضعیت راه‌های خاکی روستاهای پشتکوه به ویژه جاده فریدون شهر باید تعیین تکلیف شود؛ از وزیر راه برای دستوری که برای اجرای راه‌های روستاها دادند تشکر می‌کنیم اما امیدواریم با سرعت بیشتری انجام شوند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: برای تحویل آمبولانس تشکر می‌کنیم اما اورژانس هوایی و 115 دهستان اسکندری و تامین تجهیزاتی مانند اسکن و ام آر آی و سی سی یو برای بیمارستان شهید رجایی و راه‌اندازی سریع تر بخش دیالیز برای بیمارستان چادگان باید مورد توجه قرار گیرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، ادامه داد: گزارش ارزیابی اقتصادی آب شرب منطقه آماده است از معاونان وزیر نیرو که قول دادند این پروژه را به جایی برسانند تقاضا داریم سریع تر آن را در دستور کار قرار دهند.

ترکی خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت:رسیدگی به وضعیت فاضلاب حوزه انتخابیه نیاز به تامین اعتبار دارد اما متاسفانه حتی یک ریال از اعتبارات سال 98 را تخصیص ندادند در حالی که اعتبار برخی پروژه های بعضی شهرستان ها تا صد در صد تخصص داده شده است.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس دهم خواستار تعیین تکلیف نیروهای شرکتی شد و گفت: انتظار می رود با زحماتی که این افراد می کشند به نتیجه ای برسند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار