رونق بورس بازار دلالی و رانت اطلاعاتی را از بین می‌برد\

رونق بورس بازار دلالی و رانت اطلاعاتی را از بین می‌برد

  • کد خبر: 219464
  • چاپ
  • انتشار: 10 مهر 1398 - 21:51

استناد نیوز، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی که بورس آرامش داشته باشد و اطمنیان نسبی نسبت به آن ایجاد شود از یک سو بورس و از سوی دیگر سهامداران خرد و کلان منتفع شده و بازار دلالی و رانت اطلاعاتی از بین می‌رود.

 

به گزارش استناد نیوز، علی اصغر یوسف نژاد عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه‌ای امروز(سه شنبه9 مهر) با رئیس سازمان بورس و اوارق بهادار و معاون وی به منظور رفع مشکلات سهامداران خُرد بازار پایه فرابورس خبر داد.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی افزود: در نشست مذکور برخی مسائل مانند دلیل کاهش ارزش سهام سهامداران خُرد، مسبب آن و.... مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد؛ یکشنبه آینده (14 مهر ماه) نشستی در سازمان بورس به منظور بازگشت آرامش نسبی به بورس و ایجاد اطمینان برای خریداران سهام با حضور نمایندگان سهامدارانی که متضرر شده‌اند، برگزار شود.

وی اظهار کرد: خریدار سهام در بورس باید احساس آرامش کرده و فروشنده نیز به فضای بورس اطمینان کند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پس از جلسه یکشنبه(14 مهر ماه) باید تغییراتی که به سود سهامداران خُرد است در بورس ایجاد شود، اضافه کرد: نمایندگان سهامداران خُرد بازار پایه فرابورس نقطه نظراتی دارند که باید در تصمیم گیری ها این نظرات اعمال شود.

دامنه تغییرات نوسانات بورس باید تدریجی باشد به گونه ای که در بازار اثری نداشته باشد

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: روند تغییرات نمادها، حجم معاملات و... در طول ماه‌های گذشته بررسی می‌شود تا تصمیمات مناسب به منظور کسب رضایت سهامداران و سازمان بورس اتخاذ شود.

رونق بورس بازار دلالی و رانت اطلاعاتی را از بین می‌برد

یوسف نژاد تصریح کرد: در صورتی که بورس آرامش داشته باشد و اطمنیان نسبی نسبت به آن ایجاد شود از یک سو بورس و از سوی دیگر سهامداران خرد و کلان منتفع شده و بازار دلالی و رانت اطلاعاتی از بین می‌رود.

ورود به موقع نمایندگان مجلس به موضوع کاهش ارزش سهام سهامداران خُرد بازار پایه فرابورس

عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه دامنه تغییرات نوسانات بورس باید تدریجی باشد به گونه ای که در بازار اثری نداشته باشد، گفت: نمایندگان مجلس و کمیسیون تخصصی به خوبی به موضوع کاهش ارزش سهامداران خُرد بازار پایه فرابورس ورود کردند و این اقدام موجب برگزاری جلساتی به منظور حل مشکلات شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار