شهردار ساری: بی احترامی به مجموعه شهرداری را نمی پسندم\

شهردار ساری: بی احترامی به مجموعه شهرداری را نمی پسندم

  • کد خبر: 219477
  • چاپ
  • انتشار: 11 مهر 1398 - 15:20

به گزارش استناد نیوز به نقل از روابط عمومی، رجبی شهردار ساری گفت: بی احترامی به مجموعه شهرداری را نمی پسندم و تمام تلاش خود را برای تکریم و احترام به کارگران بکار خواهیم بست.

به گزارش استناد نیوز، شهردار ساری با تاکید بر لزوم احترام به مقام کارگر ادامه داد: مجموعه ای پیشرفت خواهد کرد که ضمن رعایت حق کارگران برای آنها ارج و احترام قائل شود.

رجبی تصریح کرد: بی احترامی به مجموعه شهرداری را نمی پسندم و تمام تلاش خود را برای تکریم و احترام به کارگران بکار خواهیم بست.

این مسئول با بیان اینکه درک کردن لذت کار با احترام رابطه متقابل دارد گفت: جامعه کارگری جامعه متدیّنی است و امیدوارم با برنامه ریزی های صورت گرفته مشکلات موجود رفع شده یا به حداقل برسد.

شهردار ساری به لزوم ساماندهی نیروها در مجموعه مدیریت شهری اشاره کرده و افزود: ساماندهی نیروها چالاکی و چابکی مجموعه و ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر را در پی خواهد داشت.

رجبی انتصاب مدیران جوان در مجموعه شهرداری را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: جوان بودن برخی از این مدیران یک فرصت مناسب است و امیدوارم در کنار استفاده از تجارب نیروهای باتجربه و انگیزه این مدیران جوان اتفاقات خوبی را در توسعه شهرشاهد باشیم.

شهردار ساری در ادامه با تاکید بر قانونمداری و سلامت اداری افزود: انتقاد پذیر هستم و اگر پیشنهاد یا انتقادی برای پیشبرد اهداف مدیریت شهری موثر باشد قطعا پیگیری های لازم را انجام خواهم داد.

وی تصریح کرد: از اعضای محترم شورای اسلامی شهر که با نظرات و انتقادهای خود به بنده کمک می نمایند قدردانی می کنم.

رجبی با تاکید بر استفاده از تجارب مدیران مجموعه شهرداری گفت: از همه مدیران باتجربه این مجموعه کمک گرفته و استفاده خواهم کرد و باید فرصت لازم را به مدیران جوان برای خدمت رسانی به شهروندان بدهیم.

این مسئول ادامه داد: نقش نظارتی شهرداری در سازمان های تابعه پررنگ تر و موثر تر از گذشته خواهد بود.

وی صرفه جویی ها در هزینه های اضافی را از دیگر اقدامات مهم شهرداری عنوان کرد و اظهار داشت: رفع مشکلات معیشتی کارگران اولویت اقدامات شهرداری خواهد بود و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات آنان بکار خواهم بست؛ شرکت های تامین نیروی انسانی موظفند تمام امکانات و مزایای مربوط به کارگران را پرداخت کنند.

شهردار ساری ضمن قدردانی از همه اعضا شورای اسلامی شهر که حتی با انتقاد خود به شهرداری کمک می کنند، گفت: از همه اعضا محترم شورای اسلامی شهر قدردانی می کنم که حتی با انتقادات خود به ما کمک می کنند.

وی افزود: در مدیریت و انتصابات اخیر از همه نظرها و مشورت ها استفاده می کنم اما نظر نهایی نظر خودم بوده است.

 

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار