شاعری: بیکاری، مهاجرت نخبگان و فساد ناشی از سوء مدیریت است و هیچ ارتباطی با تحریم ندارد\

شاعری: بیکاری، مهاجرت نخبگان و فساد ناشی از سوء مدیریت است و هیچ ارتباطی با تحریم ندارد

  • کد خبر: 219523
  • چاپ
  • انتشار: 14 مهر 1398 - 13:13

استناد نیوز، نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت: چالش‌های موجود در کشور از تحریم، توطئه و مشکلات موجود نیست بلکه از سوء مدیریت‌هاست و بیکاری، مهاجرت نخبگان و فساد ناشی از سوء مدیریت است و هیچ ارتباطی با تحریم ندارد.

 

به گزارش استناد نیوز، علی‌محمد شاعری ظهر امروز در نشست با فعالان سیاسی شرق استان با بیان اینکه جمهوری اسلامی بر پایه آرای مردمی و ولایت فقیه استوار است، اظهار کرد: همانطور که امام حسین(ع) ظلم را نپذیرفت مسلمانان هم نباید تابع ظلم باشند و باید مستقل و آزاد باشند و زیر بار هیچ ظلمی نروند.

وی ادامه داد: حکومت اسلامی، نظام موروثی و استبدادی نیست بلکه بر اساس اراده و خواست مردم، خدا و قرآن استوار است و بر این اساس همه ما وظیفه داریم نظام و انقلاب اسلامی‌مان را با کارآمدی و رفع موانع و مشکلات و با تدبیر و تلاش مجاهدانه و کار علمی بارور و حمایت کنیم.

عضو خانه ملت افزود: نقش جمهوری اسلامی در منطقه و دنیا یک نقش سازنده، مثبت، صلح طلب و عدالتخواه است و دنیا هم به این نتیجه رسیده که حق با جمهوری اسلامی است و آمریکا بدعهدی کرده است.

شاعری با بیان اینکه ما مخالف مذاکره نیستیم، تاکید کرد: در شرایط تحریم و تهدید و جنگ طلبی هیچگاه مذاکره نخواهیم کرد.

لابی برخی نمایندگان برای رای اعتماد به وزرا

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مجلس شورای اسلامی از مظاهر استقلال و دموکراسی است و در شرایط کنونی، نقش بسیار مهمی در شکل‌‌گیری جریانات سیاسی و اجتماعی دارد و باید پرچمدار مبارزه با استکبار و استعمار باشد.

شاعری با بیان اینکه آمریکا در طول چهل سال نتوانست با تهدید و تحریم به نتیجه برسد و هیچگاه هم موفق نخواهد شد چراکه ایران تابع تهدید و تسلیم نیست، گفت: چالش‌های موجود در کشور از تحریم، توطئه و مشکلات موجود نیست بلکه از سوء مدیریت‌هاست و بیکاری، مهاجرت نخبگان و فساد ناشی از سوء مدیریت است و هیچ ارتباطی با تحریم ندارد.

وی با بیان اینکه مدیران کشور به صورت مستقیم و غیرمستقیم با آرای مردم انتخاب می‌شوند و اگر مردم انتخاب خوب و اثرگذاری داشته باشند مدیران خوبی روی کار می‌آیند، ادامه داد: اگر مردم انتخاب خوب و سازنده‌ای داشته باشند به طور حتم مجلس کارآمد خواهد بود و مدیران کارآمد روی کار خواهند آمد.

عدم افتتاح بیمارستان بهشهر به خاطر وجود حواشی

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: روحیه انقلابی همراه با کارآمدی برای کشور راه نجات است و در این راستا نمایندگان مجلس باید بالاتر از وزرا باشند تا بتوانند آنها را مدیریت و نظارت کنند و نماینده‌ای که روحیه انقلابی نداشته باشد درگیر فساد می‌شود و از مسیر کارامدی منحرف می‌شود.

شاعری خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی مظلوم‌ترین انقلاب در تاریخ کشور است و بیکاری، فساد و طلاق از چالش‌هایی است که به دلیل عدم کارامدی مسؤولین بوجود آمده است.

وی به طرح‌های عمرانی منطقه شرق استان اشاره‌ای کرد و افزود: یک عده افراد حاشیه‌ساز نمی‌گذارند بیمارستان تجهیز شده خاتم‌الانبیا (ص) بهشهر افتتاح شود و در این راستا مردم به عنوان افکار عمومی جامعه باید به دور از تعصبات حزبی، محلی و شهرستانی شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی مناسب از اقدامات صورت گرفته داشته باشند.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی داشتن کارآمدی و روحیه انقلابی را دو بال نجات کشور یاد کرد و گفت: مدیران و مسوولان کشور نمی‌توانند تنها با داشتن یک بال کشور را از مشکلات نجات دهند.

موافق قیمت گندم 2500 تومانی هستم

شاعری با اظهار اینکه وقت نماینده باید در مجلس باشد نه در مجالس عزا و عروسی، گفت: نمایندگان نباید به دنبال کارهای پوپولیستی باشند و نماینده‌ای کارآمد است که نگاه ملی و فراحزبی داشته باشد.

وی از نرخ 2500 تومانی خرید تضمینی گندم دفاع کرد و ادامه داد: حضور نمایندگان در جلسات تخصصی مجلس می‌تواند منافع عمومی را تضمین کند درحالیکه برخی نمایندگان این وقت را در حوزه‌های انتخابیه برای جلسات غیرتخصصی و غیرضروری صرف می‌کنند.

وی از جراحی صورت گرفته در بدنه قوه قضاییه تقدیر کرد و گفت: این کار باعث ایجاد روحیه امید برای مبارزه با فساد در بین مردم شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار