توضیحات درباره آخرین وضعیت تعلیق فدراسیون جودو و پناهندگی سعید مولایی\

توضیحات درباره آخرین وضعیت تعلیق فدراسیون جودو و پناهندگی سعید مولایی

  • کد خبر: 219540
  • چاپ
  • انتشار: 15 مهر 1398 - 12:59

استنادنیوز؛ دبیر فدراسیون جودو درباره آخرین وضعیت تعلیق فدراسیون جودو و پناهندگی سعید مولایی توضیحاتی ارائه کرد.

 

مجتبی قدمی اظهار کرد: قرار بود آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو در افتتاحیه مسابقات جودو به میزبانی استان زنجان حضور داشته باشد، اما با توجه به حواشی پیش آمده هم فدراسیون جودو و هم وزارت ورزش و جوانان به دنبال حل مشکل این ورزش هستند.

دبیر فدراسیون جودو گفت: آخرین اخبار درباره تعلیق جودوی ایران این است که فدراسیون جهانی یک فرصتی به ما داده است که ادله خود را با دلایل منطقی ارائه دهیم.

وی تصریح کرد: در پی این فرصت ارائه شده هم فدراسیون و هم وزارت ورزش و جوانان و هم کمیته ملی المپیک تا لحظه آخر پیگیر هستیم که این اتفاق مدیریت شود و از این بحران خارج شویم و ادله خوبی را ارائه کنیم.

قدمی در ارتباط با پناهندگی سعید مولایی و حواشی مربوط به وی نیز گفت: تاکید ما این است وقتی بحث اخلاق پهلوانی مطرح است و ورزشکاری دم از این منش می‌زند، لازمه‌اش این است که به کشور مردم و پرچم عرق داشته باشد، چون یک مدال تنها به درد ما نمی‌خورد و افتخارات نباید صرفا جنبه مدال خالی داشته باشد.

وی در ارتباط با پناهندگی سعید مولایی گفت: ظاهرا که به این صورت است و وی رفته و نیامده و در مصاحبه‌ها نیز چنین عنوان می‌کند.

گفتنی است، فدراسیون جهانی دلیل تعلیق جودوی ایران را بی توجهی به منشور المپیک و دخالت مسائل سیاسی در ورزش عنوان کرده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار