برای داشتن آینده ای ایده آل《 من 》را باید تغییر داد\
  • حسن نژاد،معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران :

برای داشتن آینده ای ایده آل《 من 》را باید تغییر داد

  • کد خبر: 219562
  • چاپ
  • انتشار: 16 مهر 1398 - 13:50
استناد نیوز، معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت:  برای داشتن فردایی روشن باید اول خود را تغییر داد
به گزارش استناد نیوز، حسن نژاد معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در مراسم هفته ملی کودک گفت: امروز یادآور دوران کودکی همه ماست .اگر امروز مسئولین به کودکان بی توجه هستند،یا درک می کنند، احترام قائلند و اگر خوبی و بدی امروز حاکم است به دوران کودکی آنها برمی گردد.
وی افزود: امروز همه ما چه در نقش خانواده چه مسئول  باید آینه خوبی ها باشیم و حرکتی همگانی داشته باشیم تا کودکان ما سرافراز شوند.
حسن نژاد تاکید داشت: برای داشتن فردایی روشن باید اول خود را تغییر داد و هم صحبت واقعی کودک شد و بخشیدن ، کار جمعی ، عذرخواهی را به آنها آموخت  و آموختن آن هم در زندگی واقعی رخ می دهد نه در عالم قصه . 
وی در ادامه با اشاره به دوران سالمندی گفت: کودکان امروز ، پدران و مادران و معلمان اینده هستند و در دوران سالمندی برای ما تصمیم می گیرند. اگردوران سالمندی خوبی می خواهیم پس از امروز باید به آنها ساختن آینده را بیاموزیم . کودکان سرمایه های ما هستند و هر که سرمایه را نبیند حتما در خسران زندگی خواهد کرد. اندازه خسران هر شخص در فرزندان نهفته است.
همه آرزو های آینده دست یافتنی است، کانون پرورش فکری یک فرصت است که کودکان و جوانان ما یاد بگیرند مطالبات خود را از خانواده ها بگیرند و اگر خانواده هادایستادگی نکنند کودکان قطعا یاد خواهند گرفت.
 


telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار