استاندار مازندران: حذف واسطه های زاید در خرید و‌ فروش مرکبات\

استاندار مازندران: حذف واسطه های زاید در خرید و‌ فروش مرکبات

  • کد خبر: 219566
  • چاپ
  • انتشار: 16 مهر 1398 - 16:51

استناد نیوز، احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران؛ خواستار حذف واسطه‌گری‌های زاید در خرید و فروش مرکبات از سوی دستگاه های اجرایی مسئول شد. ‎

 

به گزارش استناد نیوز، احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در جلسه بررسی مشکلات باغداران استان ضمن بررسی وضعیت مرکبات استان، گفت: جهت تنظیم قیمت محصولات باغی و عرضه ی آن به بازار باید واسطه های زائد حذف شوند.

وی بیان کرد: امروز مردم و باغداران دچار مشکل هستد لذا مسئولان باید با همفکری و هماهنگی به مردم برای عبور از این مشکل یاری رسانند.

وی افزود: جهاد کشاورزی با تمامی زیرمجموعه ضمن استفاده از ظرفیت دهیاریها و بسیج، کمک کند تا بحث مبارزه با مگس مدیترانه ای طی سال جاری و آینده در اولویت قرار گیرد.

استاندار با تاکید بر سرعت بخشیدن در شناسایی مناطق آلوده، اعلام کرد: صدا و سیما با پخش برنامه های ویژه راه های مقابله با مگس و دفن بهداشتی محصولات آسیب دیده را به باغداران آموزش دهد.

وی خواستار صدور محصولات باغی استان به شهرهای بزرگ کشور شد و افزود: شهرداری ها جهت فروش این محصولات چند استان را پایلوت قرار دهند.

حسین زادگان با تاکید بر نظارت ویژه تعزیرات حکومتی در بحث حمل و نقل جاده ای، عنوان کرد: راهداری و حمل و نقل جاده ای ضمن آنالیز فعالیت ها، پروانه کسب شرکت های متخلف را لغو کند.

وی از امضای تفاهم نامه جهت فروش محصولات باغی استان در کیش خبر داد و گفت: شرایط لازم جهت فروش این محصولات در سایر مناطق آزاد جنوب کشور فراهم شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار