فروش 400 میلیارد تومانی طرح مهر دانا/عضویت 45 میلیون نفر در شرکت‌های تعاونی سهام عدالت\

فروش 400 میلیارد تومانی طرح مهر دانا/عضویت 45 میلیون نفر در شرکت‌های تعاونی سهام عدالت

  • کد خبر: 219627
  • چاپ
  • انتشار: 20 مهر 1398 - 13:34

استنادنیوز؛ مدیرعامل بیمه دانا گفت: در طرح مهر دانا 400 میلیارد تومان فروش داشتیم و این طرح را تا 4هزار میلیارد تومان برنامه ریزی کردیم و بسترهای آی تی نیز فراهم شد و در 30 استان کشور اجرا خواهد شد.

 

ابراهیم کاردگر در همایش بررسی و اجرای منویات رهبری در موضوع اصل 44 با حضور نمایندگان مجلس و مسؤولان کشوری که در مجتمع وزارت ارشاد این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در این مراسم همه ظرفیت‌های سهام عدالت به‌خوبی توجیه و بیان شد که انشالله انسجام، همدلی و همراهی در کشور شکل گیرد.

وی با بیان اینکه سهام عدالت صندوق بزرگی با ارزش مالی بسیار بالا است، افزود: امروز اگر خیلی از صندوق‌های کشور را بروز ارزش‌گذاری کنیم گوشه این تعاونی هم پر نمی‌شود و انتظار همدلی و همزبانی را داریم تا از این ظرفیت استفاده کنیم تا بتوانیم در شرکت‌های سرمایه‌پذیر درست کار کنیم.

نائب رئیس شرکت‌های سهام عدالت با اشاره به اینکه بیش از 45 میلیون نفر از جمعیت کشور عضو شرکت‌های تعاونی سهام عدالت هستند، اضافه کرد: باید همدل و همراه باشیم و مشکل مردم را حل کنیم و انتظار داریم در بحث سهام عدالت نیز به جمع‌بندی برسیم.

کاردگر بیان کرد: از شرکت‌‌های سرمایه‌پذیر انتظار داریم در افزایش سرمایه به ما کمک کنید تا به‌خوبی عمل کنیم و دامنه فعالیت‌های خود را افزایش دهیم.

وی با اعلام اینکه طرح بیمه دانا برگرفته از سهام عدالت است، تصریح کرد: هدف از این طرح این بوده تا بهترین خدمات را به سهام‌داران ارائه دهیم و مشتری مشخص کنیم.

مدیرعامل بیمه دانا اظهار کرد: دریافت تسهیلات بدون کارمزد تا سقف 3.5 میلیون تومان بدون هیچ ضامن و عدم مراجعه به بانک برای بحث بیمه فرصت خوبی برای دهک‌های پایین درآمدی جامعه است و همچنین اختصاص تسهیلات تا سقف 8 میلیون تومان برای کارفرما و کارکنان ساختمانی نیز در حال پیگیری است.

کاردگر ادامه داد: تا روز گذشته در طرح مهر دانا 400 میلیارد تومان فروش داشتیم و این طرح را تا 4هزار میلیارد تومان برنامه ریزی کردیم و بسترهای آی تی نیز فراهم شد و در 30 استان کشور اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طرح مهر دانا از شرکت سهام عدالت بیمه دانا در مازندران شکل گرفت، گفت: این آمادگی را داریم به‌منظور درآمدزایی و اشتغال حاضر هستیم شر کت این خدمات را در 30 استان کشور ادامه دهیم که در این صورت رتبه اول صنعت بیمه کشور قرار گیریم و این شدنی است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار