استاندارد نقش مهمی در تولید محتوا و اطلاع رسانی دارد\
  • معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران :

استاندارد نقش مهمی در تولید محتوا و اطلاع رسانی دارد

  • کد خبر: 219632
  • چاپ
  • انتشار: 20 مهر 1398 - 21:27

استناد نیوز، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: اطلاع رسانی تنها مختص به تلویزیون رادیو فضای مجازی نمی باشد، استاندارد می تواند نقش مهمی در تولید محتوا داشته باشد. ‎

مهدی رازجویان در مراسم هفته جهانی استاندارد با اشاره به اینکه اطلاع رسانی از جمله موضوعاتی است که می تواند موجب اثرگذاری در زندگی روزمزه و استاندارد هایی که مدنظر است گردد، گفت: اطلاع رسانی تنها مختص به تلویزیون رادیو فضای مجازی نمی باشد، استاندارد می تواند نقش مهمی در تولید محتوا داشته باشد. ‎

 به گزارش استناد نیوز، مهدی رازجویان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران در مراسم هفته جهانی استاندارد با اشاره به اینکه از جمله مزایای زندگی ماشینی امروز بهره گیری از زمان های مختلف است، خاطر نشان کرد: شعار امسال استاندارد بر تولید و ساخت کلیپ، فیلم و موضوعات دیگر از این دست تاکید دارد که برای تهیه این مهم هم می بایست استاندارد سازی لازم صورت گیرد.

وی اظهار کرد: اطلاع رسانی از جمله موضوعاتی است می تواند موجب اثرگذاری در زندگی روزمزه و استاندارد هایی که مدنظر است گردد لذا اطلاع رسانی تنها مختص به تلویزیون، رادیو و فضای مجازی نمی باشد. استاندارد می تواند نقش مهمی در تولید محتوا و انیمیشن بیشترین اعلام را به مخاطبین خود داشته باشد و رضایتمندی لازم را اخذ نماید.

رازجویان یادآور شد: حضور فعال اداره کل استاندارد مازندران در تمامی کارگاه ها تولیدی ها قابل تقدیر می باشد و در ارائه اطلاعات و مشورت به واحد های تولیدی و مراکز گوناگون عملکرد اداره کل استاندارد رضایت بخش می باشد.

معاون استاندار مازندران افزود: امیدواریم شاهد حضور پررنگ تر این سازمان در حوزه های اقتصادی و تولید باشیم تا با اخذ استاندارد تمامی محصولات استان تولیدات این دیار را به درجه عالی برسانیم.

 

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار