مجلس از نظر کیفی عملکرد خوبی ندارد / متأسفانه تمام وقت مجلس صرف تصویب لوایح بدردنخور شده است\
  • عضو کمیسیون عمران؛

مجلس از نظر کیفی عملکرد خوبی ندارد / متأسفانه تمام وقت مجلس صرف تصویب لوایح بدردنخور شده است

  • کد خبر: 219659
  • چاپ
  • انتشار: 22 مهر 1398 - 15:48

استناد نیوز، سید کمال الدین شهریاری: مجلس کنونی از نظر کیفی عملکرد خوبی نداشته و متأسفانه تمام وقت مجلس صرف تصویب لوایح بدردنخور شده است.

 به گزارش استناد نیوز، سید کمال الدین شهریاری نماینده مردم دشتی و تنگستان با اشاره به مدرک گرایی در کشور گفت: اکنون در تمام عرصه‌های مسئولیتی آن چیزی که مهم است مدرک دانشگاهی است، متأسفانه کشور روبه مدرک‌گرایی آورده است که این مورد را هم در مجلس می‌توان پیدا کرد.

وی افزود: هنگامی که مجلس دهم را از تمام جهات با مجالس گذشته بسنجیم درمی‌یابیم که هر دوره مجلس ضعیف‌تر می‌شود یعنی افرادی که وارد مجلس می‌شوند به‌قول‌معروف جربزه کافی ندارند تا بتوانند وضع کشور را سروسامان بدهند.

شهریاری افزود: کاش مشروح مذاکرات مجلس به‌صورت زنده و مستقیم پخش نمی‌شد زیرا برخی از نمایندگان با سوءاستفاده از این قضیه در نطق و تصمیماتشان به‌صورت عوام‌فریبانه رفتار کرده و مواضع‌ تبلیغاتی و نمایشی می‌گیرند ولی در عمل مشاهده می‌کنیم که نماینده‌ها حرف و  اگر نماینده مردم دشتی و تنگستان اظهار داشت: مذاکرات مجلس به‌صورت مستقیم از رسانه ملی پخش نمی‌شد چه‌بسا نمایندگان مجلس در سخنرانی‌ها و مواضعشان واقع‌بینانه‌تر عمل کرده و از شعار و خودنمایی دور می‌شدند. باید گفت که مجلس ما تبدیل‌شده به تولیدکننده قانون مانند کارخانه ماکارونی‌سازی ./



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار