معرفی متقاضیان طرح های دامپروری برای دریافت تسهیلات بهین یاب به بانک های عامل\
  • مدیر جهاد کشاورزی ساری خبر داد:

معرفی متقاضیان طرح های دامپروری برای دریافت تسهیلات بهین یاب به بانک های عامل

  • کد خبر: 219661
  • چاپ
  • انتشار: 22 مهر 1398 - 16:11

استناد نیوز،  مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری گفت: متقاضیان طرح‌های دامپروری برای دریافت 40 میلیارد ریال تسهیلات بهین یاب به بانکهای عامل معرفی شدند.

 

 به گزارش استناد نیوز، رضا پورفلاح از معرفی متقاضیان طرحهای دامپروری برای دریافت 39 هزار و 220 میلیون ریال تسهیلات بهین یاب در شهرستان ساری به بانک های عامل خبر داد.

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری اضافه کرد: اعتبارات بسته رونق تولید برای تکمیل پروژه های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد و یا برای تأمین مواد اولیه در واحدهای فعال صنایع کشاورزی در کارگروه استانی مصوب و به بانک های عامل ابلاغ می شود.

 وی اظهار کرد: برای پرداخت تسهیلات بهین یاب، باید بنگاه‌ها با طرح توجیهی فنی، ‌مالی و اقتصادی مناسب فعالیت توسعه با تصویب کارگروه استانی به بانک های عامل معرفی شوند.

 پورفلاح با بیان اینکه بنگاه‌های تولیدی که محصولات آنها در بازار فروش قابل قبول باشد و فقط منجر به انباشته شدن محصولات در انبار نشود در اولویت دریافت تسهیلات بسته رونق تولید هستند، تصرح کرد: برای توسعه فعالیت بنگاه های تولیدی که به دلیل کمبود نقدینگی فعالیت آنها کمتر از ظرفیت اسمی است و از میزان اشتغال پایدار توجیه‌پذیری برخوردار باشند نیز در اولویت دریافت این تسهیلات هستند.

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری با اشاره به اینکه پرونده ها پس از بررسی و کارشناسی طرح در کمیته بررسی و پس از تأیید به کارگروه استانی ارسال می شود، 16 طرح به بانکهای عامل معرفی شدند.

 

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار