عیادت مدیرکل بیمه سلامت مازندران از بیمه شدگان بستری در بیمارستان\
  • در آستانه هفته بیمه سلامت انجام شد:

عیادت مدیرکل بیمه سلامت مازندران از بیمه شدگان بستری در بیمارستان

  • کد خبر: 219669
  • چاپ
  • انتشار: 22 مهر 1398 - 19:53

استناد نیوز،  در آستانه گرامیداشت هفته بیمه سلامت( ۳ الی ۹ آبان ) ، مدیرکل بیمه سلامت مازندران با حضور در بیمارستان امام خمینی(ره) در مرکز استان، از بیماران بستری در بخش های مختلف این بیمارستان عیادت و از آنها دلجویی نمود.

 

به گزارش  استناد نیوز، دکتر رسول ظفرمند مدیرکل طی سخنانی در حاشیه این بازدید ضمن گرامیداشت هفته بیمه سلامت و تقدیر از مسئولین و کارکنان خدوم بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) و همچنین تمامی تلاشگران عرصه سلامت استان بیان داشت: پوشش بیمه همگانی در کشور ما از دستاوردهای مهم نظام است که توسط سازمان بیمه سلامت در حال اجرا می باشد که خوشبختانه تاکنون توانسته است به بسیاری از اهداف این طرح مهم دست یابد و موجبات استفاده عموم از خدمات بهداشتی و درمانی مورد نیاز را فراهم آورد.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران با اشاره به هزینه ۷۰۰ میلیارد تومانی سالانه بیمه سلامت مازندران افزود: خوشبختانه در سال 98 پرداخت های سازمان بیمه سلامت به صورت منظم انجام شده و این روند همچنان ادامه دارد. وی افزود: رویکرد سازمان بیمه سلامت به سمت پوشش بیمه حداکثری افراد کم درآمد است تا دغدغه کمتری جهت دریافت خدمات مورد نیاز درمانی داشته باشند و در این راه نیز باید آگاهی جامعه از این طرح بزرگ بالا برود.

دکتر ظفرمند همچنین یکی از اهداف مهم سازمان بیمه سلامت در سال ۹۸ را الکترونیکی کردن خدمات به بیمه‌شدگان برشمرد و افزود: خوشبختانه با همراهی تمامی تلاشگران عرصه سلامت و مسئولین توانستیم به بسیاری از اهداف این طرح که به صورت پایلوت در استان انجام می شود، دست یابیم.

وی همچنین افزود: در سال "رونق تولید" نیز سازمان بیمه سلامت با استفاده از کنترل و کاهش هزینه ها همچنین حفظ منابع مالی، توانست قدم های مثبتی را در تحقق این امر بردارد.

لازم به ذکر است در همین راستا جلسه ای نیز با مدیران و مسئولین بیمارستان حضرت امام خمینی(ره) ساری در خصوص بررسی روند ارائه خدمت به بیمه شدگان همچنین طرح‌های الکترونیک بیمه سلامت نظیر رسیدگی و ارسال الکترونیکی اسناد مورد بررسی میدانی قرار گرفت و در پایان نیز با اهدا شاخه گل به بیماران ، بیمه شد گان بستری همچنین کادر درمانی در این بیمارستان، هفته بیمه سلامت را تبریک گفت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار