وزیر امور خارجه از طریق سازمان ملل نسبت به حمله سوریه واکنش نشان دهد\

وزیر امور خارجه از طریق سازمان ملل نسبت به حمله سوریه واکنش نشان دهد

  • کد خبر: 219674
  • چاپ
  • انتشار: 23 مهر 1398 - 08:51

استنادنیوز؛ نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر امور خارجه از طریق سازمان ملل نسبت به حمله سوریه واکنش نشان دهد.

 

منصور مرادی  در تذکر شفاهی در صحن مجلس گفت: در این روزها رژیم جنایتکار اردوغان به کردهای مظلوم شمال سوریه لشکرکشی کرده است و با استفاده از جنگ افزارهای بمب افکن زنان، کودکان، پیر و جوان را در مناطق نظامی و غیرنظامی به فجیع ترین شکل ممکن مورد هدف قرار می دهد به گونه ای که دیروز در خبرها آمده بود در این حملات بمب فسفر استفاده شده است.

 نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی، افزود: این جنایت در حالی انجام می شود که جامعه جهانی اقدامات پیگیرانه ای برای مقابله با این حملات انجام نداده است، چرا که ظاهرا کلانتر_آن_ها_یعنی_آمریکا به این حمله چراغ سبز نشان داده است بنابراین آن ها نیز باید سکوت کنند.
وی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران که مدافع واقعی مظلومان بوده و تنها کشوری است که در مقابل آمریکا استقلال و عزت خود را حفظ کرده است، اکنون باید در مقابل این جنایت واکنش نشان دهد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزیر امور خارجه و رئیس جمهور باید در قبال اقدامات اخیر ترکیه از طریق قانون و سازمان ملل واکنش نشان دهند



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار