آغاز محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه پایان هفته و اربعین در محورهای مازندران\

آغاز محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه پایان هفته و اربعین در محورهای مازندران

  • کد خبر: 219695
  • چاپ
  • انتشار: 24 مهر 1398 - 12:20

استنادنیوز؛ رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه به‌مناسبت پایان هفته و اربعین در محورهای مازندران آغاز شد.

 

محسن هاشمی  درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مازندران ، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال محور کندوان به‌صورت پرحجم است.

وی با اشاره به ترافیکی نیمه‌سنگین در برخی مقاطع سنگین در مسیر شمال محور هراز افزود: تردد خودروها از مسیر شمال به جنوب محور هراز و تردد در هر دو مسیر محورهای سوادکوه و کیاسر به‌صورت عادی گزارش شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت پایان هفته و اربعین حسینی از ظهر امروز آغاز شده و تا صبح روز یک‌شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه تا شنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۱۲ روز یک‌شنبه از این محور ممنوع اعلام شده است.

هاشمی به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز اشاره کرد و گفت: محور هراز روز شنبه یک‌طرفه خواهد شد.

وی یادآور شد: تردد تمامی تریلی‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز شنبه (اربعین حسینی) از مسیر قائم‌شهر به تهران محور سوادکوه ممنوع خواهد بود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی‌،کامیون و کامیونت‌ها از محور کندوان همچنان ممنوع است، عنوان کرد: محور کندوان روزهای جمعه و شنبه (اربعین حسینی) یک‌طرفه خواهد شد.

هاشمی در پایان گفت: رانندگان برای اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌ها و همچنین آگاهی از محدودیت‌های ترافیکی می‌توانند با سامانه ۱۴۱ در ارتباط باشند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار