انگیزه های لازم برای سرمایه گذاری در استان ایجاد شود\

انگیزه های لازم برای سرمایه گذاری در استان ایجاد شود

  • کد خبر: 219702
  • چاپ
  • انتشار: 24 مهر 1398 - 19:01

استناد نیوز، مازندران در زمینه تولید فکر به دلیل وجود نیروی انسانی خوب، مجرب و فرهیخته مشکلی ندارد. ‎

 

به گزارش استناد نیوز، احمد حسین زادگان، استاندارمازندران در نخستین جلسه ستاد مشورتی توسعه استان با بیان اینکه فرصت ها و مزیت های خوبی برای توسعه در استان وجود دارد، گفت: مازندران در زمینه تولید فکر به دلیل وجود نیروی انسانی خوب، مجرب و فرهیخته مشکلی ندارد.

وی با اشاره به اینکه برای توسعه استان بایست ضمن تعیین اولویت ها به دستگاه های اجرایی راهکار ارائه داد، بیان کرد: انگیزه های لازم برای سرمایه گذاری در استان ایجاد شود.

استاندار فعالیت ستاد مشوتی توسعه استان را در زمینه های زیربنایی، اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی اعلام داشت و افرود: سمن ها ضمن حمایت از طرح هایی که قابلیت اجرایی دارند، حرف و ایده های مطروحه متناسب با توسعه استان را عملیاتی سازنند.

وی ادامه داد: همه سمن ها کمک حال دولت هستند لذا اگر بخواهیم توسعه ای اتفاق بیفتد باید مردم را تمام و کمال داشته باشیم .

حسین زادگان پسماند را اولویت جدی استان دانست و عنوان کرد: اتوبان دریایی و توسعه راه های مواصلاتی در حوزه گردشگری و زیربنایی از اولویت های مهم دیگر استان است.

وی با بیان اینکه هم اکنون حدود یکصد پروژه در استان در حال پیگیری است اظهار داشت: توسعه فضاهای گل خانه ای در حوزه کشاورزی و پرورش ماهی در قفس در حوزه شیلات نیز از دیگر پروژه های مهم استان است که در حال پیگیری و اجرا می باشد.

گفتنی در پایان این نشست احکام اعضای ستاد مشورتی توسعه استان توسط استاندار مازندران به آنان ابلاغ شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار