پیروانی سرپرست پرسپولیس شد / انصاری فرد: تصمیم خودمان بود نه کالدرون\

پیروانی سرپرست پرسپولیس شد / انصاری فرد: تصمیم خودمان بود نه کالدرون

  • کد خبر: 219711
  • چاپ
  • انتشار: 25 مهر 1398 - 13:07

استناد نیوز، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که تغییر ایجاد شده در این باشگاه و معرفی پیروانی به جای خلیلی، ارتباطی به کالدرون و نظرات او نداشته است.

 

 به گزارش  استناد نیوز،  محمد حسن انصاریفرد در حاشیه تمرین امروز پنجشنبه پرسپولیس که در مجموعه ورزشی شهید کاظمی برگزار شد، در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: ابتدا می خواهم از زحمات محسن خلیلی که در طول فعالیتش به عنوان سرپرست تیم زحمات زیادی کشیده بود تشکر کنم. او زمانی که باشگاه پول نداشت، به شخصه هزینه کرد و باید از خلیلی تشکر کنم. پیروانی هم شخص مدیری است. با کمک او و تجربه ای که از سابقه کاری اش دارد می توانیم کارها را پیش ببریم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره عدم حضور خلیلی در مراسم معارفه افشین پیروانی افزود: از او خواستم در مراسم حضور داشته باشد ولی قبول نکرد. خلیلی به من گفت این طور راحت هستم. درخصوص حقوق و مزایا هم تا آخرین ریال را پرداخت می کنیم. خلیلی پیشکسوت پرسپولیس است. از او خواستم تا برای ادامه کار به ما مشورت بدهد.

وی درباره دخالت گابریل کالدرون در تغییر سرپرست تیم تصریح کرد: این طور نیست، ما خودمان حس کردیم باید تغییر انجام شود.

انصاریفرد درباره نبودن مهدی ترابی و شجاع خلیل زاده در تیم ملی نیز صحبت کرد و گفت: جای ترابی و خلیل زاده در تیم ملی خالی بود، امیدواریم ویلموتس تجدید نظر کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص انتخاب ایرج عرب به عنوان سرپرست فدراسیون دوومیدانی که عضو هیات مدیره پرسپولیس است، گفت: تصمیم وزیر ورزش بوده و من اطلاعی در این باره ندارم.

انصاری فرد درباره انتخاب افشین پیروانی تأکید کرد: اینکه از او تعهد گرفته ایم، صحت ندارد و او هیچ تعهدی نداد. پیروانی اسطوره است و ما هم دوست داشتیم به پرسپولیس بیاید.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که زمانی که خلیلی در تیم بود، هیچ مشکلی به نظر نمی رسید ولی شما او را تغییر دادید، گفت: ما مشکلات درون تیمی را نمی گوییم و اگر مشکلی هم باشد، منعکس نمی کنیم. ولی بحث ایجاد تغییرات سخت بود که انجام دادیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره مذاکره با برانکو ایوانکوویچ برای نحوه پرداخت طلب وی تاکید کرد: پیشنهادات دو طرف در این جلسه بیان شد و ما منتظر جواب هستیم. به زودی از اسپانسرهای باشگاه رونمایی می شود تا خیال بازیکنان و هواداران راحت شود و مثل گذشته مشکل نداشته باشیم.

انصاریفرد درباره ادامه تغییرات فعلی در پرسپولیس خاطرنشان کرد: این تغییرات ادامه داد.

وی درباره اینکه آیا نگران صدور رای از سوی فیفا در قبال شکایت برانکو نیستید، یادآور شد: امیدوارم به توافق برسیم تا کار به فیفا نکشد. لایحه دفاعی هم درباره این موضوع داریم اما نمی خواهیم وارد این جریانات شویم.

انصاریفرد درباره شکایت ماریو بودیمیر خاطرنشان کرد: شکایتی از او فعلا به دست ما نرسیده است.

وی در خصوص جذب بازیکن جدید برای تیم اینگونه پاسخ داد و گفت: کادر فنی باید بگوید برای چه پست هایی بازیکن می خواهد. البته فعلا جایی در لیست پرسپولیس خالی نیست. هواداران در جریان این موضوع باشند و آن را مطرح نکنند تا بازیکن دچار استرس شود. این موضوع در نیم فصل انجام خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان راجع به عدم گلزنی جونیور و انتقاداتی که از او می شود، افزود: خودم چند بار با جونیور صحبت کردم. فعلا نظر سرمربی روی او منفی نیست. او تا اینجای فصل سه بازی انجام داده و امیدوارم در آینده خودنمایی کند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار