ازدحام جمعیت در اربعین حسینی نشان دهنده بیداری اسلامی است\

ازدحام جمعیت در اربعین حسینی نشان دهنده بیداری اسلامی است

  • کد خبر: 219716
  • چاپ
  • انتشار: 26 مهر 1398 - 20:03

استناد نیوز، هر ساله شاهد جمعیتی بیشتر از سال قبل هستیم و این نشان می‌دهد نه تنها نقشه‌های دشمن کارساز نبوده است بلکه ما شاهد روند یک بیداری در جامعه اسلامی هستیم که زمینه ساز انقلاب مهدی ( عج ) است.

استاد سمیه اکبری فرد، در گفت وگو با خبرنگار استناد نیوز، اربعین را مشت محکمی به دشمنان اسلام دانست و گفت: پیاده روی اربعین به ظاهر یک پیاده روی از دید برخی‌ها است بلکه این پیاده روی که با سیل خروشان همراه است خود حرکتی انقلابی در مسیر ضربه زدن به نقشه‌های شوم دشمن است که مشت محکمی بر دهان دشمنان است.
این محقق علوم دینی، معرفت را مهمترین اهرم پیاده روی اربعین برشمرد و گفت: پیاده روی روز اربعین باید همراه با معرفت و شعور باشد تا ثمره آن که زنده نگه داشتن اسلام است به بار بنشیند. هر گاه با معرفت به زیارت سیدالشهداء برویم با دست پر هم باز خواهیم گشت.
سمیه اکبری فرد، شور هر ساله روز اربعین را ناشی از بیداری اسلامی دانست و تاکید کرد: امروزه ملت‌ها بیدار شده اند و هر ساله شاهد جمعیتی بیشتر از سال قبل هستیم و این نشان می‌دهد نه تنها نقشه‌های دشمن کارساز نبوده است بلکه ما شاهد روند یک بیداری در جامعه اسلامی هستیم که زمینه ساز انقلاب مهدی ( عج ) است.
وی در توصیه ای به زائران تصریح کرد: تمامی اهداف امام در روز عاشورا اصلاح امت و امر به معروف بود بنابراین صرفا با نیت پیاده روی برای روز اربعین قدم بر نداریم بلکه با خلوص نیت و با اطاعت از فرامین این امام رئوف خود را برای روز اربعین آماده کنیم تا مورد عنایت ویژه امام زمانمان باشیم.
این بانوی نمونه افزود: اگر امکان پیاده روی برای هر فردی وجود ندارد چه خوب است که در ماه صفر، از راه دور امام مهربانمان را با خلوص نیت و بری جستن از گناهان زیارت کنیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار