اجتماع عظیم اربعین شکستی سنگین برای امپراتوری رسانه‌ای غرب بود\

اجتماع عظیم اربعین شکستی سنگین برای امپراتوری رسانه‌ای غرب بود

  • کد خبر: 219757
  • چاپ
  • انتشار: 29 مهر 1398 - 20:51

استناد نیوز، مدیرکل اوقاف مازندران، حرکت عظیم و میلیونی عاشقان حسینی در اجتماع اربعین را شکستی سنگین برای امپراتوری رسانه ای غرب دانست.

 

 به گزارش استناد نیوز، حجت الاسلام ابراهیم حیدری، مدیر کل اوقاف امور خیریه مازندران به حضور میلیونی عاشقان حسینی در پیاده روی اربعین اشاره کرد و آن را تجدید پیمان امت اسلامی با امام حسین (ع) دانست.

 وی با بیان این که حرکت در مسیر امام حسین (ع) عزت آفرین است، افزود: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیای امروز این گونه عزتمندانه حضور دارند به دلیل حرکت در مسیر سیدالشهدا است.

 حیدری با اشاره به این که امام حسین (ع) مسیر تعالی و سعادت حقیقی را به بشریت نشان دادند، خاطرنشان کرد: اگر بشر امروز می‌خواهد از بحران‌هایی که امروز با آن‌ها مواجه است رهایی یابد باید در مسیر اهل بیت (ع) قرار گیرد.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، راهپیمایی اربعین حسینی را حرکتی عظیم در جهت شکست توطئه‌های دشمنان علیه اسلام و اهل بیت (ع) دانست و تصریح کرد: این پیاده روی مانور اقتدار امت اسلامی در برابر دشمنان اسلام است.

 حجت الاسلام حیدری با اشاره به این که پیاده روی اربعین حسینی، عزت و عظمت را به جامعه اسلامی بازگرداند، خاطرنشان کرد: در حالی که دشمنان سال‌ها تلاش کردند تا با اسلام هراسی و ایجاد گروه‌های تروریستی، جایگاه اسلام واقعی را در جهان تضعیف کنند، اما اربعین حسینی در این سال ها، اسلام ناب و حقیقی را به دنیا معرفی کرد.

 حیدری با بیان این که حرکت عظیم عاشقان حسینی در مراسم پیاده روی اربعین، زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر (عج) است، تصریح کرد: چنین حضور بی نظیری در هیچ نقطه‌ای از جهان دیده نشده و این نشان دهنده جاذبه حسینی است که همه قلوب را گرد هم آورده است.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، پیاده روی اربعین حسینی را پاسخ محکم امت اسلامی به دشمنان اسلام و اهل بیت (ع) دانست و افزود: توطئه و فتنه اخیر دشمنان با این حرکت عظیم مسلمانان خنثی و شکست دیگری را برای آن‌ها بود.

 حجت الاسلام حیدری با اشاره به این که امروز دشمنان به خوبی قدرت امت اسلامی را درک کرده اند، خاطرنشان کرد: اگر همه مسلمانان مسیر وحدت و همبستگی را در پیش گیرند به طور حتم همه توطئه‌های دشمنان را خنثی و آن‌ها را از ممالک اسلامی بیرون خواهند راند.

وی استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه اختلاف و تفرقه در میان مسلمانان موجب نفوذ و توطئه دشمنان شده است، بیان داشت: حرکت عظیم اربعین حسینی نشان داد که می‌توان در سایه وحدت و برادری بسیاری از مشکلات جامعه اسلامی را رفع کرد و در مسیر رشد و تعالی قرار گرفت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار