پرونده مسکن مهر تا پایان امسال بسته می شود\

پرونده مسکن مهر تا پایان امسال بسته می شود

  • کد خبر: 219790
  • چاپ
  • انتشار: 01 آبان 1398 - 23:37

استناد نیوز، مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران گفت : تعداد واحدهای باقی مانده از مسکن مهر یک هزارو814 واحد است که انشاءالله تا پایان بهمن در اختیار مردم قرار می‌دهیم .

 

 به گزارش استناد نیوز، مهندس سید محمد نظری مدیر کل راه و شهرسازی استان در بحث مسکن مهر عنوان نمود :تمام تلاش و سیاست دولت بر این است که تا پایان امسال پرونده مسکن مهر بسته شود .
ما هم در استان مازندران سراغ پروژه‌هایی که مانده بود رفتیم و موارد بسیاری تکمیل شد و تعداد واحدهای باقی مانده یک هزارو814 واحد است که انشاءالله تا پایان بهمن اینها را در اختیار مردم قرار می‌دهیم .
مدیر کل راه وشهرسازی استان مازندران اظهار داشت : در استان مازندران هم ما طبق برنامه دولت ۶۵ هزار واحد بود که عملاً به آن هدف رسیده‌ایم اما در حوزه اقدام ملی که الان مقام عالی وزارت مطرح کردند سهم مازندران ۲۵ هزار واحد هست به شکل پروژه‌های مشارکتی هست و افراد در یک فراخوان عمومی به عنوان سرمایه گذار و شریک ما می آیند و این بنا را می‌سازند و در پایان کار به مردم واگذار می‌شود.
وی یادآور شد : در این طرف دولت به ویژه وزارت راه و شهرسازی اصلا دنبال منافع نیست دنبال سودآوری نیست بلکه می‌خواهد به مردم کمک کند هم صنعت ساختمان با مشاغل متعددی فعال ‌شود و هم عرضه مسکن را به شکل فراوانی داشته باشیم که تورم در این محدوده کنترل شود و مردم بتوانند با امید به زندگی در آینده صاحب خانه شوند.
مدیر کل راه و شهرسازی استان درخصوص واحد های بدون متقاضی مسکن مهر در استان افزود: سابقاً این مشکل وجود داشت اما از زمانیکه برخی موانع برداشته شد از استان‌های مختلف آمدند و استقبال شد و تعاونی‌های مختلف آمدند خوشبختانه امروز کمبود عضو نداریم و به سمت و سویی رفتیم که واحدها دارند واگذار می‌شوند و بسیاری از واحدها تقریبا پر شدند و تا پایان سال هم تحویل مردم می‌شوند.
مهندس نظری تصریح نمود : در طرح اقدام ملی در حوزه مسکن هم ۲۵ هزار واحدی که مدنظر ماست باید به اتمام برسد و به مردم تحویل شود و در حوزه بازآفرینی شهری هم تمام تلاشمان این است که هر60 شهرمان را دارای طرح‌های بازآفرینی شوند که ما بتوانیم تا پایان دولت به ازای هر شهر یک محله را تکمیل کنیم و تحویل مردم بدهیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار