منکر ضرورت تقویت صنایع موشکی نیستم / قدرت‌نمایی را با آن جمله منقوش روی موشک به بعد موکول کنیم !\
  • توضیحات علی مطهری پیرامون مصاحبه اخیرش؛

منکر ضرورت تقویت صنایع موشکی نیستم / قدرت‌نمایی را با آن جمله منقوش روی موشک به بعد موکول کنیم !

  • کد خبر: 21985
  • چاپ
  • انتشار: 29 دی 1395 - 10:40

علی مطهری پس از واکنش های تند به مصاحبه اخیرش در اینستاگرام خود توضیحاتی را در مورد آن مصاحبه و مقصود خود بیان کرد

به گزارش استناد نیوز، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که در آخرین مصاحبه خود در مورد آزمایش های موشکی انتقاداتی داشت و آن را تلاش برای برهم زدن برجام دانست پس از حملات تندی که به او شد در پست اینستاگرامی خود توضیحاتی ارائه نمود که در ادامه آمده است:

در مصاحبه‌ای که با سایت عصرایران داشتم "تلاش برای اجرا نشدن برجام از طریق موشک پرانی" را یکی از مصادیق تندروی دانسته بودم. گرچه مقصود روشن است، اما برخی از ظنّ خود به آن پرداختند.

بدیهی است که این سخن به معنی انکار ضرورت تقویت صنایع موشکی نیست و اصل "وَ اَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِه‌ عَدُوَّ اللهِ" یک اصل ثابت و تغییرناپذیر است اما مهم، اجرای درست آن و قدرت‌نمایی به‌موقع ماست.

اگر در حال عبور از گردنه سخت ماه‌های اول اجرای برجام هستیم، این قدرت‌نمایی را با آن جمله منقوش روی موشک به بعد موکول کنیم؛ همچنان که در سال‌های گذشته بهتر بود مسأله هولوکاست - که معتقدیم با هدف اشغال فلسطین بزرگنمایی شده - به شکل دیگری و در جای خود مطرح می‌شد.

ما در برخورد با دشمنان انقلاب اسلامی، که در رأس آنها آمریکا و اسرائیل هستند، باید زمان‌شناس بوده، محاسبه و تدبیر داشته باشیم و مروت و جوانمردی را رعایت کنیم. این‌گونه است که دنیا به سوی اسلام خواهد آمد.

لازم به ذکر است پس از آن مصاحبه مطهری بسیاری از مخالفان به او خورده گرفتند و او فاقد درک لازم از فضای امنیت ملی کشور دانشتند از جمله سخنگوی سپاه که به شدت به این اظهارات واکنش نشان داد و گفت: هر از چند گاهی عناصر غرب‌گرای سست‌روحیه که درک و فهم درستی از فضای امنیت ملی و الزامات بازدارندگی کشور در مقابل تهدیدات بیگانگان و نیز اقتدار، عزت و سربلندی ملت ایران ندارند، به عمد یا ناخودآگاه، پژواک صدای دشمنان می‌شوند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار