عضوگیری سازمان جوانان و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر آغاز شد\

عضوگیری سازمان جوانان و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر آغاز شد

  • کد خبر: 219896
  • چاپ
  • انتشار: 06 آبان 1398 - 15:48

استناد نیوز، عضوگیری سازمان جوانان و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر از طریق سامانه جامع اعضا و داوطلبان «سایت ساجد» آغاز شد.

 

 به گزارش استناد نیوز، به منظور گسترش شبکه‌ فعالیت‌های انسان دوستانه به خصوص در زمان بروز حوادث، جمعیت هلال احمر ایران همانند سال‌های گذشته با تمرکز بر جذب گروه های مختلف مردمی، صاحبان حرف، صنایع و مشاغل و تعامل با سمن‌ها و تشکل‌های مردمی، دانشجویان، جوانان و … اقدام به عضوگیری کرده است.

بر این اساس علاقه‌مندان به مشارکت در فعالیت‌های بشردوستانه هلال‌احمر در حوزه های جوانان و داوطلبان می‌توانند از لینک http://members.rcs.ir/ به عضویت این نهاد مردمی درآیند.

سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر با به‌کارگیری نیروهای داوطلب خود تاکنون توانسته است طرح‌های راه اندازی و توسعه بانک امانات تجهیزات پزشکی، طرح مشارکت اجتماعی ایرانیان، راه اندازی باشگاه مددکاران اجتماعی، بهره گیری از شیوه‌های نوین در جمع آوری کمک‌های مردمی، اعزام کاروان‌های سلامت، طرح نذر آب، برنامه‌های همای رحمت و فرشتگان رحمت، سفره‌های مهربانی، برنامه ارمغان مهر، طرح سلامت یار، پنجره های امید، طرح یلدانه و… را برای محرومیت زدایی و کمک در حوادث و بلایای طبیعی استفاده کند.

همچنین سازمان جوانان هلال احمر با ۷۲ سال قدمت و با کمک جوانان داوطلب توانسته است ۱۹ دوره طرح مسافران نوروزی را در ابتدای هر سال اجرایی کند و همچنین اجرای موفقیت آمیز ۷ دوره طرح دادرس برای دانش آموزان از نقاط قوت فعالیت های سازمان جوانان در مقطع دانش آموزی بوده است. برگزاری اردوهای نشاط و امید، شوق رویش، رفاقت مهر، طرح پیمان، مجموعه طرح های پیشگیری از آسیب های اجتماعی، طرح سحر، ماه نشان و… از دیگر طرح های اجرایی این سازمان با مشارکت جوانان داوطلب در سال های گذشته بوده که در رده های مختلف سنی ۵ تا ۲۹ سال اجرا شده است.

راهنمای ثبت‌نام از طریق این لینک قابل دریافت است



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار