توسعه فرهنگ رضوی ضروری است/ اهالی فرهنگ و هنر وارد کار شوند\
  • قاضی زاده‌ هاشمی:

توسعه فرهنگ رضوی ضروری است/ اهالی فرهنگ و هنر وارد کار شوند

  • کد خبر: 219918
  • چاپ
  • انتشار: 07 آبان 1398 - 16:24

استناد نیوز، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت:مسئولین می توانند برای توسعه فرهنگ رضوی از اهالی فرهنگ و هنر مشارکت بجویند که این امر هم موثر خواهد بود.

 

به گزارش استناد نیوز، سیداحسان قاضی زاده هاشمی  با اشاره به ضرورت توسعه فرهنگ رضوی، گفت: درحال حاضر شاهد موج پیاده روی مردمی به سمت بارگاه حضرت علی ابن موسی الرضا هستیم که از حدود یک هفته گذشته آغاز شده است.

نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی افزود: درحال حاضر موکب‌های زیادی مشغول به ارائه خدمات به زوار هستند که این مسئله گویای فرهنگ مردمی و فرهنگ مبتنی بر میدان داری مردم است.

وی ادامه داد: منتهی دستگاه‌های متولی هم باید همه ساله زمینه سازی لازم را برای حضور پررنگ‌تر مردم در این مراسم های مذهبی به وجود آورند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به اعتقاد بنده اگر بتوان در این ایام ایده‌های خلاقانه تری توسط متولیان امر به وجود بیاید، شرایط به گونه بهتری پیش خواهد رفت.

قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد: به عنوان مثال در حال حاضر جشنواره‌ای در زمینه ولادت علی ابن موسی الرضا وجود دارد لذا مسئولین اگر بتوانند برای ایام پایان ماه صفر هم برنامه‌های فرهنگی را در قالب موکب‌ها و پیاده روی که صورت می‌گیرد انجام دهند، حتما ما می‌توانیم در توسعه فرهنگ رضوی مفید فایده حرکت کنیم.

وی عنوان کرد: مسئولین حتی می‌توانند در این راستا از اهالی فرهنگ و هنر هم مشارکت بجویند که این امر هم موثر خواهد بود./



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار