معاون سازمان پدافند غیرعامل: ورود کارآمد و تخصصی برمدیریت پسماند و زباله در مازندران از اولویت هاست\

معاون سازمان پدافند غیرعامل: ورود کارآمد و تخصصی برمدیریت پسماند و زباله در مازندران از اولویت هاست

  • کد خبر: 219967
  • چاپ
  • انتشار: 12 آبان 1398 - 17:22

استناد نیوز، معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور ورود کارآمد و تخصصی برمدیریت پسماند و زباله داشته باشیم زیرا برطرف کردن این چالش از اولویت‌های استان است.

 

به گزارش  استناد نیوز، محمد حسین آل‌اسحاق امروز در همایش سراسری تجلیل از فعالان عرصه پدافند غیرعامل مازندران اظهار داشت: همراهی همفکری خوبی در استان برای پدافند غیرعامل انجام شد و با ابلاغ طرح جامع پدافندغیرعامل مسئولیت دستگاه‌ها مهم و بیشتر می‌شود.

وی افزود: پدافند غیرعامل از تاکیدات مقام معظم رهبری است و طبق فرمایش ایشان پدافند غیرعامل امر بسیار مهمی است و هر روز که می‌گذرد برمسائل پدافند افزوده می‌شود. مدیران آن را درک کنند و در کشور توسعه یابد.

آل‌اسحاق ادامه داد: تفکر دشمن به براندازی نظام و انقلاب بوده و اکنون نیز دشمن لحظه‌ای از پیشرفت‌های ما غافل نیست. 40 سال از اقتدار جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد و دشمن در قالب و شکل‌های مختلف بروز و ظهور دارد. هر چند قرارگاه کالبدی، مردمی، زیستی و پرتوی داریم اما اکنون با تهدیدات پیچیده و نوین روبه‌رو هستیم.

وی گفت: هر چقدر معارف و موضوعات پدافندغیرعامل در سطح دانشگاه‌ها و مراکز پژوهی افزایش یابد تهدیدات نیز بیشتر می‌شود و دشمن منتظر غفلت ما است. مراکز رشد و پایش تهدیدات در ادارات تشکیل شود و در این زمینه تخصیص منابع انسانی و زیرساخت‌های لازم جهت شناسایی تهدیدات ضروری است.

این مسئول سازمان پدافندغیرعامل با بیان اینکه تامین منابع مولد انرژی از ضروریات کشور است، افزود: مدیران مرتبط با هوشمندی، برنامه‌ریزی کنند تا آسیب‌پذیری کم و مصون‌سازی در تمام زیرساخت‌های کشور که از اهداف اولیه پدافند غیرعامل است اجرا شود.

برطرف کردن چالش زباله

مدیرکل پدافندغیرعامل نیز مازندران گفت: فرهنگ‌سازی و آموزش از اولویت‌های مهم سازمان پدافند است که سال گذشته 546 دوره آموزشی برای 116 هزار نفر ساعت و 325 مانور رزمایشی و 29 همایش برگزار شد که در این زمینه رتبه دوم را در کشور کسب کردیم.

حسین منفردی افزود: دوستداران مازندران 1450 مسائل پدافندی را بررسی می‌کنند و نتایج به سازمان پدافند ارسال می‌شود. جهت ارتقاء جایگاه پدافندغیرعامل کمیته پدافند در شهرستان‌های استان تشکیل شد. ورود کارآمد و تخصصی برمدیریت پسماند و زباله داشته باشیم زیرا برطرف کردن این چالش از اولویت‌های استان است.

منفردی افزود: 116 پروژه در سراسر استان با 366 میلیارد ریال اجرا شد که در اجرای پروژه‌ها رتبه نخست را کسب کردیم.

در پایان از دستگاها و سمن‌های برتر در حوزه پدافندغیرعامل با اهدای جوایزی تجلیل شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار