\

فیاضی؛ گام دوم، گام بیداری

  • کد خبر: 219996
  • چاپ
  • انتشار: 13 آبان 1398 - 12:48

استنادنیوز؛ عبدالوحید فیاضی بیان داشت: 13 آبان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران روز ملی مبارزه با استکبار جهانی شناخته شده است.

 

نماینده سابق مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: روز کشتار دانش آموزان و دانشجویان و روز تبعید امام خمینی بزرگ از ایران و روز تسخیر سفارت آمریکا یا همان لانه جاسوسی آمریکای سلطه گر است.

وی گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی آنانکه با فراست و هوشمندی، چهل سالگی انقلاب اسلامی را با بی اعتمادی تمام به نظام سلطه جهانی در راس آن امریکا به پایان رساندند درودشان باد و این هوشیاری و بیداری میراث امام عزیز و تفکر ناب انقلاب اسلامی است.

فیاضی بیان داشت: لیکن آنانکه اکنون با لگد های پی در پی آمریکا و اروپا به تعهدات بیدار شده اند ورودشان را به جرگه بیداران خیرمقدم می گوییم و برایشان دوام بیداری آرزومندیم، خوب است بدانیم و بدانند آمریکا همان آمریکای کودتای 28 مرداد است و 13 آبان واکنشی انقلابی و غیرتمندانه به حمله ناجوانمردانه و براندازانه 28 مرداد ۱۳۳۲ است.

نماینده سابق مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: اینجاست که ارج میگذاریم به آنانی که در 13 آبان زیر گلوله های آمریکائیها در خون تپیدند و گرامی می داریم یاد بزرگمرد آزادیبخش، امام خمینی عزیز را و می ستاییم آنانکه از دیوار سفارت آمریکا با افتخار اقدام به تسخیر این لانه کرده اند و پاسخ کودتای ضد مردمی 28 مرداد آمریکا را در 13 آبان داده اند و به برخی از آن یاران انقلابی می گوئیم پشیمان نباشید از آنچه که کرده اید.

فیاضی گفت:اکنون دیگر اعتمادکنندگان به آمریکا بازندگان عرصه سیاسی هستند هر آنکس که بازنده باشد پشیمان است.

وی افزود؛ دانشجویان خط امام و امام بزرگوارشان و شهدای دانش آموز13 آبان سرافرازان این سرزمین و طلایه داران عزت و آزادگی واستقلال برای تاریخ ایرانند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار