\

آخرین اخبار پزشکی و بهداشتی و توصیه های سلامت

غذاهایی که مغز و حافظه شما را نابود می کنند

داشتن یک رژیم غذایی غنی از مواد مغذی حاوی آنتی اکسیدان‌ها، چربی‌های سالم و ریز مغذی‌ها به حفظ سلامت مغز کمک می‌کند. اما از طرف دیگر، غذاهای خاصی وجود دارند که مصرف آنها ممکن است برای مغز و عملکردهای آن ضرر داشته باشد؛ به خصوص اگر آنها را مرتب مصرف کنید.

پلمب تالار عروسی قائمشهر

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قائمشهر، گفت: کمتر از دو هفته 10 تالار پذیرایی بدلیل عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سطح این شهرستان پلمب شدند.

دکتر محمد گران

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قائمشهر از تاخیر حدود 50 درصد افراد واجد شرایط برای تزریق دز سوم واکسن کرونا در سطح این شهرستان خبر داد.

خوراکی های ضد پیری

خوردن این ده خوراکی یا ماده غذایی مفید به شما کمک می کند تا چهره‌ای بدون چین و چروک و جوان داشته باشید.

فوت 1100 نفر در بیمارستان های قائمشهر از ابتدای شیوع کرونا / افزایش فوتی ها و بستری ها در قائمشهر

رئیس شبکه بهداشت شهرستان قائمشهر از فوت 1100 نفر بر اثر ابتلای کرونا از اسفند سال 98 تا امروز خبر داد که از این تعداد 882 نفر قائمشهری بودند

تاکید بر تعطیلی ادارات سیستان و بلوچستان به دلیل کرونا / وضعیت سیستان اسفناک است

بنابر تصمیم ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان تمامی ادارات، نهادها و بانک‌های این استان امروز سیزدهم تیرماه با هدف کاهش تردد و پیشگیری از شیوع کرونا تعطیل اعلام شد.

اضافه شدن رنگ "آبی" به رنگ‌بندی‌های کرونایی/ جوانان در معرض خطر کرونای جهش‌یافته

عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا با اشاره به کاهش بار بیماری کرونا در کشور، گفت: بر این اساس وضعیت جدیدی تحت عنوان رنگ آبی یا کم خطر برای شهرها تعریف شده است که بر این اساس پس از گذر از وضعیت زرد شهرها به یکباره به رنگ سفید نمی‌رسند و به وضعیت آبی خواهند رفت که به معنای از بین رفتن ویروس در آن منطقه نیست.

معرفی روش نوین درمان بیماری‌های چشم با همت متخصصان ایرانی

روش نوین درمان بیماری‌های چشم با همت متخصصان ایرانی در نخستین کوبینار «روش نوین درمان کنژشالازی به روش پلاسما» با همکاری مجتمع دارویی درمانی هلال ایران و شرکت دانش بنیان مداریا معرفی و بر روی چند بیمار انجام شد.

تاثیر شگفت انگیز انار بر جلوگیری از ابتلا به کرونا

انار و عصاره‌های موجود در آن می‌توانند در برابر عفونت‌های سیستم ایمنی مقاومت ایجاد کنند.

استعفا دکتر ملک زاده

پس از انتقاد وزیر بهداشت از عملکرد معاون تحقیقات وزارتخانه، استعفای دکتر ملک زاده با انتقادهایی تند و جنجالی از وزیر حاشیه ساز شد، اما ماجرا از چه قرار است؟!

آخرین وضعیت تولید واکسن کرونا

واکسن کرونا امید مردم جهان برای نجات از بحرانی است که در چندین‌ماه اخیر گریبان دنیا را گرفته است. از نخستین ماه‌های شیوع این ویروس کشنده، تیم‌های بزرگ تحقیقاتی آماده یک ماراتن تمام‌عیار برای ساخت واکسن علیه بیماری کووید-19شدند.

واکسن آنفولانزا

با گذشت 15 روز از شروع پاییز و 25 روز از آغاز زمان طلایی تزریق واکسن آنفلوآنزا، مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو، توزیع داروخانه‌ای واکسن را به واردات مجدد موکول کرد.

تشخیص کرونا

دانشمندان با طراحی یک تست بویایی ساده امکان تشخیص ابتلا به کووید ۱۹ در خانه را برای افراد مهیا کردند.

رعایت پروتکل های بهداشتی در مازندران پایین تر از متوسط کشوری / وضعیت کرونا در استان مازندران

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۴۵۷ هزار و ۲۱۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۸۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۲۶ هزار و ۱۶۹ نفر رسیده است.

شمار جانباختگان بیماری کووید۱۹ در کشور به ۲۵ هزار و ۵۸۹ نفر رسید/ وضعیت اپیدمی کرونا سخت تر می شود

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۱۹۵ بیمار دیگر مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان بیماری کووید۱۹ در کشور به ۲۵ هزار و ۵۸۹ نفر رسید، ۲۶ استان کشور در وضعیت قرمز هستند.

کرونا

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۴۰۷ هزار و ۳۵۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۴۰ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۲۳ هزار و ۴۵۳ نفر رسیده است.

صفحه1 از36

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار