مردم شریف مازندران در مصرف برق مدیریت داشته باشند/ كولرها بین 24 تا 26 درجه تنظیم شود\

مردم شریف مازندران در مصرف برق مدیریت داشته باشند/ كولرها بین 24 تا 26 درجه تنظیم شود

  • کد خبر: 213282
  • چاپ
  • انتشار: 25 تیر 1397 - 19:59

استناد؛ قاسم شهابی با اشاره به اینکه مردم شریف مازندران در مصرف برق مدیریت داشته باشند،افزود:مشترکین درجه کولرها را بین 24 تا 26 تنظیم کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با بیان اینکه  مدیریت مصرف، مهمترین اولویت صنعت برق در ایام پیک سال است، افزود: امروزه شرایط دشوار است و با توجه به خشکسالی باید مصرف برق مدیریت شود و اگر مصرف برق مدیریت نشود، دچار مشکلات عدیده‌ خاموشی خواهیم شد.

مهندس شهابی اظهار داشت: برای مدیریت مصرف برق دو راه بیشتر نداریم، یا باید خاموشی اعمال کنیم و یا باید همه در مصرف برق مدیریت داشته باشیم، تا با قطعی برق مواجه نشویم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران افزود: با توجه به گرمای شدید و شرجی احتمال اینکه امروز شاهد افزایش مصرف برق باشیم، بسیار زیاد است که لازم است مردم عزیز با صرفه‌جویی مصرف برق را در بخش‌های مختلف خانگی، اداری، صنعتی، تجاری و کشاورزی مدیریت کنند.

شهابی با اعلام اینکه به‌دلیل افت فرکانس و کمبود تولید شبکه سراسری برق احتمال قطعی و خاموشی وجود دارد، تصریح کرد: برنامه خاموشی کشوری بوده که لحظه‌ای اعمال می‌شود و معمولا سهمیه خاموشی از یک تا 1.5 ساعت است.

وی  با تأکید بر سرویس کولرها، خاطرنشان کرد: کولرها را ضمن سرویس اولیه نیز بین 24 تا 26 درجه تنظیم نمائیم.

قاسم شهابی در پایان گفت: مردم عزیز مازندران در زمان استفاده ازلوازم سرمایشی از مصرف لوازم پرمصرف برقی پرهیز کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار