انتصاب رضا غفاری به عنوان مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مازندران\

انتصاب رضا غفاری به عنوان مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مازندران

  • کد خبر: 216544
  • چاپ
  • انتشار: 15 ارديبهشت 1398 - 18:13

پس از 4 سال مدیریت «مهندس شهابی» بر توزیع نیروی برق استان مازندران فردا «رضا غفاری» رسما مدیریت این شرکت را بر عهده خواهد گرفت

به‌ گزارش استنادنیوز، با صدور حکمی از سوی مدیرعامل شرکت توانیر، «رضا غفاری» به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق مازندران منصوب شد. بر اساس حکم صادر شده از سوی مدیر عامل توانیر، وی جانشین قاسم شهابی در استان مازندران شده است.
غفاری پیش از این معاون بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق مازندران بوده و از مدیران با تجربه و دارای دانش فنی مرتبط در این مجموعه به حساب می آید که امید می رود در مسئولیت جدید نیز موفق عمل نماید.
بنا بر اخبار رسیده به استناد نیوز مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل توزیع نیروی برق مازندران ساعت 9:00 صبح روز دوشنبه مورخ 16 اردیبهشت ماه با حضور مهندس متولی زاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توانیر، استاندار محترم مازندران، نمایندگان مجلس و سایر مدیران در باشگاه برق منطقه ای مازندران برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است مهندس قاسم شهابی از خردادماه سال 94 مدیریت توزیع نیروی برق استان مازندران را بر عهده گرفته بود و پس از نزدیک به 4 سال فعالیت در این سمت با حواشی که سال 97 در مجموعه توزیع برق استان ایجاد شده بود مدیران توانیر به اعمال تغییرات در مازندران ترغیب شدند.

استناد نیوز این انتصاب شایسته را به آقای غفاری تبریک عرض نموده و برای ایشان آرزوی توفیق روز افزون دارد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار