اخبار اجتماعی| استناد نیوز| حوادث- تصادف- قاچاق- فساد- حقوق\

آخرین اخبار اجتماعی ایران | اخبار حوادث

بیش از ۴۱ میلیون تردد در جاده های مازندران ثبت شد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: برابر آمار بدست آمده از ۱۱۲ سامانه تردد شمار منصوب درمحور‌های استان مازندران از آغاز طرح نوروزی (۲۴ اسفند تا ۱۳ فروردین) بیش از ۴۱ میلیون و ۴۶۳ هزار تردد از انواع وسایل نقلیه به استان مازندران به ثبت رسیده است.

استفاده از بالن آرزو در چهارشنبه آخرسال ممنوع شد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با اعلام اینکه به شهروندان توصیه می کنیم در جشن چهارشنبه آخر سال از بالن آرزو استفاده نکنند، گفت که ۱۳۸ ایستگاه ۲۴ ساعته با ۱۸۰۰ آتش نشان آماده باش خواهد بود و در ۱۰۰۰ نقطه تهران آتش‌نشان حضور دارد.

چهارشنبه سوری نیامده در مشهد حادثه آفرید

افسرنگهبان سازمان آتش نشانی مشهد، گفت: انفجار مواد آتش زا دستی منجر به مصدومیت ۲ نوجوان در این کلانشهر شد.

ورود سامانه بارشی جدید به کشور و آغاز بارش ها از فردا

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: فردا اکثر مناطق کشور تحت تأثیر سامانه بارشی قرار می‌گیرد و عمده فعالیت سامانه برای شرق و جنوب شرق است.

مرد هزار چهره فضای مجازی در دام پلیس افتاد

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی که با جعل هویت های مختلف و خرید چک از شهروندان کلاهبرداری می کرد، خبر داد.

بارش برف و باران در بیشتر مناطق کشور/ هشدار کولاک برف در ۲۳ استان

سازمان هواشناسی کشور از با اشاره به فعالیت سامانه بارشی برای امروز در بیشتر مناطق کشور به جز شمال‌غرب بارش برف و باران و وزش باد پیش‌بینی و اعلام کرد: هوای سرد در نیمه شمالی کشور تا پایان هفته ماندگار است.

زمستانی شدن آب و هوای کشور/مردم برق و گاز را درست مصرف کنند

مدیرعامل شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران با اشاره به پیش بینی هواشناسی درباره زمستانی شدن آب و هوای کشور در هفته جاری به هموطنان توصیه کرد که با توجه به بارش برف در اکثر نقاط کشور و کاهش محسوس دمای هوا، نسبت به کاهش مصرف برق وگاز اقدام کنند.

یکهزار پروژه فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد
  • با حضور وبیناری وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی، معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور؛

یکهزار پروژه فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد

سید حسین درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران از 139پروژه های قابل بهره برداری و ایجاد 400 شغل مستقیم در سراسر استان خبر داد.

بهزیستی مازندران ۶ فرزند را به خانواده های متقاضی فرزندخواندگی واگذار کرد

همزمان با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با حضور دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران آیین واگذاری ۶ فرزند به خانواده های متقاضی فرزندخواندگی در بهزیستی استان مازندران برگزار شد.

۸۹ واحد مسکونی در دهه فجر به مددجویان بهزیستی مازندران تحویل داده می شود

مدیرکل بهزیستی مازندران با اعلام اینکه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، ۸۹ واحد مسکن مددجویان و افراد دارای معلولیت زیر پوشش بهزیستی استان افتتاح می شود، گفت: در این ایام ۳۹ طرح اشتغال ویژه مددجویان، مرکز توانبخشی مراقبتی شبانه روزی سالمندان "گلنسا" و مرکز مشاوره و روان شناختی"معنا" افتتاح می شود.

طرح ملی پویش " وصال یار " در مازندران برگزار می شود

طرح ملی پویش "وصال یار" همزمان با سراسر کشور با هدف تأمین جهیزیه و تسهیل ازدواج برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی اجرا می‌شود.

بیش از ۱۳ هزار مددجوی مازندرانی از خدمات مشاوره بهره مند شدند

معاون فرهنگی کمیته امداد استان مازندران از ارائه سیزده هزار و۵۸۴ مورد خدمات مشاوره و راهنمایی فردی و گروهی به مددجویان تحت حمایت در ۹ماهه سال جاری خبر داد.

باید از مدیریت دولتی سنتی خارج شویم

 معاون توسعه مدیریت ، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تاکید براینکه باید از مدیریت دولتی سنتی خارج شویم و به سمت مدیریت دولتی نوین حرکت کنیم گفت :راه اندازی سامانه HIM چراغ راهی است تا چشم‌انداز مدیریت منابع در مراکزمان را تدوین کنیم و آسیب‌های موجود را شناسایی و رفع نماییم.

فرزندان شهدا همانند پدران شهید خود منشا خدمات ارزنده هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران در مراسم پدران آسمانی گفت: فرزندان شهدا همانند پدران شهید خود منشا خدمات ارزنده هستند و برای اعتلای کشور عزیز ما قدم بر میدارند.

رانندگان از تردد در محورهای کوهستانی خودداری کنند

مدیر کل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به ورود سامانه بارش برف و باران از رانندگان و مسافران خواست تا از تردد در محورهای مواصلاتی کوهستانی این استان به شدت خودداری کنند.

استفاده از ظرفیت مردمی برای حل معضلات اجتماعی ضروری است

مدیر کل بهزیستی مازندران با اعلام اینکه راه برون رفت از آسیب های اجتماعی در جامعه یک مدیریت علمی و عقلایی را می طلبد، گفت که باید از توان و ظرفیت مردم برای حل معضلات اجتماعی بهره ببریم.

صفحه1 از123

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار