تقدیر مهندس کردی از مدیرعامل توزیع نیروی برق تهران بزرگ در راستای وصول مطالبات برق\

تقدیر مهندس کردی از مدیرعامل توزیع نیروی برق تهران بزرگ در راستای وصول مطالبات برق

  • کد خبر: 213284
  • چاپ
  • انتشار: 25 تیر 1397 - 20:18

استناد؛ مدیرعامل شرکت توانیر در نشست هماهنگی وصول مطالبات شرکت های برق منطقه ای و توزیع های نیروی برق سراسرکشور، با اهدا لوحی از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، در خصوص کسب عنوان شرکت برتر در وصول مطالبات بهای برق تشکر کرد.

 

 

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، در این نشست که صبح روز سه شنبه بیست و پنجم تیرماه سال جاری به میزبانی این شرکت با حضور آرش کردی مدیرعامل شرکت توانیر و هیات همراه، معاونین هماهنگی و نظارت و پشتیبانی شرکت های برق منطقه ای و توزیع های نیروی برق سراسر کشور برگزار شد، مدیرعامل شرکت توانیر با اهدا لوحی از حسین صبوری مدیرعامل این شرکت در خصوص کسب عنوان " شرکت برتر" در وصول مطالبات بهای برق در بین شرکت های توزیع نیروی برق تقدیر کرد.

 

در متن این لوح آمده است :
بی ترید از برنامه های مهم و اهداف تعیین شده در هر شرکت، پیگیری مداوم در وصول به موقع بهای انرژی برق مصرفی مشترکین و مطالبات صنعت برق می باشد.
در همین راستا از مساعی و اهتمام جنابعالی و همکاران آن شرکت که در سال 1396 در خصوص وصل مطالبات بهای برق موفق به کسب عنوان " شرکت برتر" در بین شرکت های توزیع نیروی برق شده اید تقدیر و تشکر می نمایم.
امید است در پرتو عنایات حضرت باریتعالی و سعی مجدانه همکاران آن شرکت شاهد ارتقاء بیشتر صنعت برق و ارائه خدمات مطلوب بر به مردم شریف کشورمان باشیم .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار