\
بهسازی چاه آب معلم کلای شهر ساری

مدیر عامل آب و فاضلاب مازندران از اجرای عملیات بهسازی چاه شن و ماسه معلم کلای شهرساری با آبدهی ۵۰ لیتر در ثانیه با هدف رفع تنش آبی در فصل گرم سال خبر داد.

بیش از ۵۰ هزار مشترک جدید گاز در مازندران جذب شدند

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران گفت: در سال گذشته بیش از ۵۰ هزار مشترک جدید گاز در استان مازندران جذب شدند.

پروژه آبرسانی خزرآباد ساری ۱۱۴ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

مدیر عامل آبفا مازندران با اعلام اینکه عملیات اجرایی مجتمع آبرسانی خزرآباد ساری با تحت پوشش قراردادن جمعیتی نزدیک به ۲۷ هزار مشترک در حال حاضر با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست، گفت : بیش از ۱۱۴ میلیارد ریال برای تکمیل این پروژه نیاز است. 

فاز اول پروژه محرومیت زدایی بهشهر ۵۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران از پیشرفت ۵۹ درصدی فاز اول پروژه محرومیت زدایی در شهرستان بهشهر خبر داد و گفت: با اتمام فاز اول محرومیت زدایی، ساکنان ۱۱ روستای مجتمع عشرستاق در این شهرستان از طرح ملی آبرسانی روستایی بهره مند می‌شوند.

پروژه ۱۲ هزار میلیارد تومانی فاضلاب تهران به زودی افتتاح می شود

مدیرعامل شرکت فاضلاب شهر تهران از افتتاح سومین نیروگاه حاصل از تصفیه فاضلاب شهری در غرب تهران خبر داد و گفت: بهره‌برداری از ۷ پروژه بزرگ فاضلاب تهران با اعتباری بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد تومان به‌زودی انجام می‌شود.

۶۶۲ انشعاب رایگان گاز به مددجویان مازندرانی واگذار شد

مدیر عامل شرکت گاز مازندران از واگذاری بیش از ۶۶۲ انشعاب رایگان گاز به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در سال جاری خبر داد.

حدود ۱۳ میلیارد تومان برای بهسازی ۵۵ حلقه چاه مازندران هزینه شد

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران از بهسازی ۵۵ حلقه چاه آب آشامیدنی با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در سطح این استان خبر داد.

هشدار آبفای مازندران به مشترکان آب مناطق کوهستانی

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران در اطلاعیه ای درباره احتمال یخ‌زدگی کنتور آب در برخی مناطق کوهستانی استان هشدار داد.

بهره مندی۱۰هزار نفر از مشترکین سوادکوه شمالی از طرحهای آبرسانی در دهه ففجر

با بهره برداری از طرحهای آبرسانی به شهر شیرگاه و روستاهای شهرستان سوادکوه شمالی در دهه فجر امسال، ۱۰هزار نفر از مشترکین از مزایای آن برخوردار شدند.

۱۱ طرح برق رسانی شهرستان قائمشهر به بهره برداری رسید

مدیر امور برق شهرستان قائمشهر، گفت: ۱۱ طرح برق رسانی با اعتباری بیش از ۵۷ میلیارد ریال در این شهرستان به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، به بهره برداری رسید.

پنج طرح آبرسانی روستایی در بابل افتتاح شد

همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پنج طرح آبرسانی به روستاهای بابل به همراه بهسازی چاه های این شهرستان با حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، معاون آبفا مازندران، مسئولان شهرستانی و محلی افتتاح شد.

بهره مندی ۴۱۵۰۰ نفر از مردم قائمشهر از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی

چهار پروژه آبرسانی در شهرستان قائمشهر با بهره مندی ۴۱۵۰۰ نفر از مردم این شهرستان از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی امروز بهره برداری شد.

مشعل گاز ۹ روستای مرزن آباد چالوس روشن شد

همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر با حضور استاندار مازندران، مدیرعامل شرکت گاز استان و اعضای شورای ادارای شهرستان و مردم منطقه در مسجد روستای فشکور، گاز ۹ روستای بخش مرزن آباد چالوس به بهره برداری رسید.

مشعل گاز ۳۵ روستای مازندران در دهه فجر روشن می شود

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، گازرسانی به 35 روستای مناطق محروم در حوزه شرکت گاز استان مازندران به بهره‌برداری خواهد رسید.

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۴۳ پروژه آب و فاضلاب در مازندران

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر ۳۸ پروژه در بخش آبرسانی و شبکه جمع آوری فاضلاب در سراسر استان مازندران به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی پنج پروژه آب و فاضلاب دیگر نیز آغاز خواهد شد.

۱۱ طرح شرکت آب و فاضلاب بوشهر افتتاح و عملیاتی می‌شود

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر ۱۱ طرح شرکت آب و فاضلاب با اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۵۴۵ میلیارد ریال در بوشهر افتتاح و عملیاتی می‌شود.

صفحه1 از17

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار