اخبار سیاسی\
تبلیغ در مدارس مهمتر از تبلیغ در مساجد است/ آموزش و پرورش باید دانش آموزان را تربیت کند

نماینده ولی فقیه در مازندران با مهم تر دانستن تبلیغ در مدارس نسبت به مساجد گفت: تحقق اهداف حوزوی مشارکت نهادهای دیگر را می‌طلبد.

به دنبال رضایت مردم از خدمات بهداشتی، درمانی و توسعه عدالت در سلامت هستیم

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه با تعهد به ارتقای سلامت مردم برنامه های متعددی در طول هفته ملی سلامت اجرا می‌شود، از افزایش سواد سلامت جامعه، ارتقای رضایتمندی مردم از خدمات بهداشتی و درمانی و توسعه عدالت در سلامت بعنوان اهداف این برنامه ها یاد کرد.

امید محبی مدیر کل سرمایه انسانی وزارت کشور شد

وزیر کشور در حکمی «امید محبی» که از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون به عنوان معاون استاندار مازندران ایفای نقش می‌کرد را به عنوان مدیرکل سرمایه انسانی وزارت کشور منصوب کرد.

اتاق وضعیت جوانی جمعیت در استانداری مازندران افتتاح شد

استاندار مازندران در افتتاح اتاق وضعیت جوانی جمعیت مازندران در استانداری با بیان اینکه در این اتاق وضعیت جمعیتی استان دائما رصد می‌شود، گفت: آمار‌های جمعیتی استان از پایین‌ترین سطح که روستا و بخش باشد، تهیه و تدوین شده که کار بسیار سخت و قابل توجهی است.

سیاست کمیته امداد توانمندسازی مددجویان است

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری یکی از سیاست‌های کمیته امداد را توانمندسازی برشمرد و گفت: عمده همت و سیاست کمیته امداد بر اصل توانمندسازی استوار است.

دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی جمهوری و 12 گام تا رقم زدن سرنوشت ایران

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فردا ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می شود.

رفع چالش های مردم سوادکوه از زبان عمران عباسی کالی

عمران عباسی کالی، نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، درباره رفع چالش های مردم سوادکوه راهکارهایی را ارائه داد.

۲/۵ میلیون مازندرانی واجد رای دادن هستند

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارمازندران گفت : در استان مازندران، ۲ میلیون و ۴۸۷هزار و ۲۴۴ نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات یازدهم اسفند هستند، که تعداد رأی‌اولی‌ها، ۱۱۲ هزار و ۹۳۲ نفر است.

رای اولی ها و هیجان قلم برای تعیین سرنوشت کشور

 رای اولی ها برای نخستین بار در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت می کنند تا در تعیین سرنوشت کشور سهیم باشند.

شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند خواهیم بود

استاندار مازندران، گفت: استان مازندران در انتخابات 11 اسفندماه امسال، حماسه ملی و مشارکت حداکثری را شاهد خواهد بود.

بیعت مردم پل سفید با مدیر میدان/ عمران عباسی یک قدم تا خانه ملت

 مرم پل سفید از شهرستان سوادکوه با حضور گرم خود در افتتاح ستاد انتخاباتی عمران عباسی او را برای راهیابی به بهارستان امیدوار کردند.

۸۳ کاندیدای انتخابات خانه ملت در مازندران انصراف دادند

رییس ستاد انتخابات مازندران با اشاره به برپایی ۳ هزار و ۲۱۰ شعبه اخذ رای در ۹حوزه انتخابیه استان شامل ۲ هزار و ۵۶۹ شعبه ثابت و ۶۴۱ شعبه سیار ، گفت: با انصراف۸۳ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۴۱۹ داوطلب برای نمایندگی با هم رقابت می‌کنند.

لزوم حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در یادواره شهدای حماسه عاشورایی والفجر ۶ و یادبود ۵۰۵ لاله آسمانی شهرستان چالوس به موضوع مهم انتخابات پرداخت و گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی همه سعی و تلاش خود را بکار گرفته اند که مردم ما به صورت پرشور پای صندوق‌های رای حاضر نشوند، اما انسان عاقل به حرف دشمن گوش نمی‌دهد و ما باید پرشورتر از گذشته در پای صندوق رای حاضر شویم.

رفتارهای تبلیغاتی نامزدها باید با قوانین مطابقت داشته باشد

قاسم عزیز زاده گرجی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در جلسه هیات استانی بررسی تبلیغات انتخابات استان، با اشاره به این که ۴۳۸ نفر تایید صلاحیت شدند و در سطح استان برای تصاحب کرسی در بهارستان رقابت خواهند کرد، گفت: رفتارهای تبلیغاتی نامزدها باید با قوانین مطابقت داشته باشد

۳ هزار و ۲۱۰ شعبه اخذ رأی در مازندران پیش بینی شده است

رییس ستاد انتخابات مازندران در خصوص اقدامات انجام شده برای برگزاری مطلوب انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان گفت: ۳ هزار و ۲۱۰ شعبه اخذ رای برای این منظور در استان در نظر گرفته شده است. ‎

اجازه نمی‌دهیم تالاب های مازندران به تاریخ بپیوندد

استاندار مازندران، گفت: جمهوری اسلامی ایران توجه ویژه ای به امر محیط زیست دارد و ما اجازه نمی دهیم تالاب های این استان به تاریخ بپیوندد.

صفحه1 از48

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار