اولین پیکر شهید آتش نشان از زیر آوار خارج شد / اشتباه مجدد شبکه خبر صدا و سیما در انتشار خبر\
  • پس از 2 روز تلاش بی وقفه؛

اولین پیکر شهید آتش نشان از زیر آوار خارج شد / اشتباه مجدد شبکه خبر صدا و سیما در انتشار خبر

  • کد خبر: 211014
  • چاپ
  • انتشار: 02 بهمن 1395 - 00:25

پس از گذشت دو روز از حادثه فروریختن برج پلاسکو، پیکر یکی از آتش نشانان از دل آوار بیرون کشیده شد و همچنان تلاش ها برای یافتن سایرین ادامه دارد

به گزارش استناد نیوز، در ساعت پایانی جمعه اوب بهمن ماه و پس از گذشت 2 روز از وقوع حادثه در نهایت اوبین پیکر از زیر آوار شناسایی و بیرون کشیده شد. همانطور که از شرایط موجود انتظار می رفت پیکر پیدا شده به شدت آسیب دیده و از صورت و بدن قابل شناسایی نیست اما چیزی که تا کنون مشخص شده این است که پیکر کشف شده متعلق به یکی از ماموران آتش نشانی است. تلاش برای شناسایی هویت این شهید توسط مسئولان تشخیص هویت در حال انجام است.

با توجه به پیدا شدن اولین پیکر انتظار می رود در آن منطقه شهدای دیگری هم وجود داشته باشند و جستجو با سرعت بالا برای یافتن آنان در حال انجام است.

متاسفانه شبکه خبر باز هم در انتشار خبر دچار اشتباه شد و در ابتدا اعلام کرد چهار پیکر از زیر آوار بیرون آورده شده که پس از دقایقی تکذیب شد، این درحالی است که با محصور کردن منطقه تنها خبرنگاران صدا و سیما اجازه ورود به منطقه حادثه را دارند.

انتظار می رود در این موضوع مهم خبرنگاران صدا و سیما دقت عمل بیشتری داشته باشند و دیگر شاهد شایعه پراکنی به واسطه خبر اشتباه نباشیم



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار