اولین بزرگداشت هوشنگ دانشگر\
  • در دانشکده علوم پزشکی دانشگاه اصفهان

اولین بزرگداشت هوشنگ دانشگر

  • کد خبر: 211089
  • چاپ
  • انتشار: 08 بهمن 1395 - 17:57

مراسم بزرگداشت استاد هوشنگ دانشگر با حضور خانواده، همکاران و دانشجویان ایشان در سالن حکمی واقع در دانشکده علوم پزشکی دانشگاه اصفهان برگزار شد.

به گزارش استناد نیوز ، رییس دانشکده علوم پزشکی دانشگاه اصفهان در این مراسم اظهار کرد: این اولین مراسمی است که به خاطر زحمات بی دریغ دکتر دانشگر برگزار شده است. ایشان سابقه طولانی خدمت دارند و این مراسم می‌تواند منش و رفتار ایشان را به اساتید جوان‌تر انتقال دهد.

فریبرز مکاریان رجبی از شاگردان دانشگر در این مراسم خاطره‌ای از سال‌هایی که به عنوان رزیدنت زیر نظر دانشگر کار می‌کرده است را برای حاضران بیان کرد.

مکاریان ویژگی بارز این پزشک را بیان اشتباهات دانشجویان به نحوی که ناراحت نشود، عنوان کرد و گفت: زمانی که می‌خواستم تست کار کردن با آندوسکوپ را بدهم با استرس به استاد که با آرامش به من نگاه می‌کرد گفتم تصور نمی‌کنم این قسمت را با موفقیت پشت سر بگذارم چرا که تا به حال این وسیله را در دستم نگرفته‌ام؛ ایشان به من نگاه کردند و گفتند نگران نباش زمان بیشتری برای امتحان به تو می‌دهم.

وی افزود: دکتر دانشگر پس از معاینه بیمار دستگاه را در اختیار من قرار دادند. من پس از 5 دقیقه که سخت مشغول پیدا کردن عارضه بیماری در فرد مراجعه کننده بودم با دکتر رو به رو شدم که با لبخند به من نگاه می‌کرد که همچنان آندوسکوپ را خارج نکرده‌ام و گفت "شما جوانید خستگی سرتان نمی‌شود. دکتر جان، این بیمار هم که مظومانه تحمل می‌کند اما انصافاً در این بیمارستان فقط همین یک دستگاه اندوسکوپ را داریم تا نسوخته از معده بیمار خارجش کنید.

دکتر هوشنگ دانشگر، فوق تخصص گوارش و کبد از اساتید دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و بنیانگذار بخش گوارش در بیمارستان‌های الزهرا (س) و فیض بوده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار