مغفول ماندن اماکن بکر شهرستان جویبار در توسعه گردشگری\
  • محمد مدانلود بخشدار مرکزی جویبار؛

مغفول ماندن اماکن بکر شهرستان جویبار در توسعه گردشگری

  • کد خبر: 2111100227
  • چاپ
  • انتشار: 05 تیر 1399 - 00:08

بخشدار مرکزی شهرستان جویبار گردشگری را حلقه مفقوده توسعه شهرستان جویبار بیان کرد و گفت: اماکن بکر وتاریخی زیادی در جویبار وجود دارد که در نگاه توسعه ای شهرستان مغفول مانده است.

به گزارش استنادنیوز، محمد مدانلو در افتتاح مکان جدید دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی روژا پرواز در جویبار با اعلام اینکه در دوسال گذشته بدنبال ایجاد تاسیسات زیربنایی در کنار آب بندان ها هستیم، افزود: ۷ آب بندان در بخش مرکزی شهرستان وجود دارد که درکنار ذخیره آب و پرورش ماهی بدنبال ایجاد تاسیاسات زیربنایی برای حضور و جذب گردشگر در شهرستان جویبار هستیم .
وی با اشاره به اینکه دوروستای شیب آبندان و پیردرویش سروکلا بعنوان دوروستای مقصد گردشگری دربخش مرکزی شهرستان جویبار معرفی شده است، اظهار داشت:انتظار داریم با راه اندازی تورهای طبیعت گردی ، از ظرفیت دانش آموزان ، دانشجویان و سازمان های مردم نهاد در توسعه گردشگری بیشتر بهره مند شویم.
در ادامه رئیس میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری جویبار با بیان اینکه یکی اززیر ساخت های توسعه گردشگری وجود دفاتر خدمات مسافرتی است ، گفت: خوشبختانه امروز شاهد اولین دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی در شهرستان جویبار هستیم و این یک اتفاق خوب در توسعه گردشگری این منطقه خواهد بود .
صاحب دهشت بیان کرد: حمایت های لازم باید دربحث کارآفرینی و اشتغال جوانان صورت گیرد و صندوق کارآفرینی امید تسهیلات خوبی در این حوزه ها پرداخت کرده است .
نصیری مدیر صندوق کارآفرین امید شهرستان جویبار با بیان اینکه این دفتر خدماتی یکی از طرح های برجسته و ماندگار شهرستان است، گفت: اداره میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی شهرستان پی گیری های خوبی در صدورمجوز و تامین اعتبار دفتر خدمات مسافرتی روژا پرواز انجام داده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار