بیش از 5 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان بهزیستی قائمشهر پرداخت شد\

بیش از 5 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان بهزیستی قائمشهر پرداخت شد

  • کد خبر: 2111100254
  • چاپ
  • انتشار: 17 تیر 1399 - 14:33

رئیس بهزیستی شهرستان قائمشهر ،گفت : از ابتدای سال گذشته تاکنون پنج میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی پرداخت شده است.

اسرافیل یزدانی روز سه شنبه در گفت و گو با استناد نیوز،افزود:این مبلغ به 87 نفر از مددجویان متقاضی تسهیلات اشتغال پرداخت شده است.

توزیع هفت هزار ماسک بهداشتی

وی با اعلام اینکه به منظور جلوگیری از گسترش بیماری کرونا هفت هزار ماسک بهداشتی با همکاری شورای شهر ، شهرداری و فرمانداری بین مددجویان تحت پوشش این نهاد توزیع شده است، گفت:همچنین به منظور مقابله با ویروس کرونا،به خانواده های دارای بیماری کرونا بسته و پکیج آموزشی ارائه شده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان قائمشهر با بیان اینکه به منظور جلوگیری از افزایش ویروس کرونا آموزش بهداشتی در مراکز نگهداری ، پایگاه خدمات اجتماعی و اورژانس اجتماعی در حال انجام شدن است،افزود: به منظور جلوگیری از گسترش بیماری کرونا و به صورت روزانه 10 مرکز روزانه ، 3 مرکز شبانه روزی و هفت کمپ در حال ضدعفونی شدن است.

افتتاح 2 واحد مسکونی در هفته بهزیستی

یزدانی در پایان با اشاره به اینکه 14 واحد مسکونی برای خانواده دارای 2 معلول در دست ساخت است،گفت: 2 واحد در هفته بهزیستی به بهره برداری می رسد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار