مازندران سهم خوبی در جهش تولید دارد/ سایه کالای خارجی از سر کالای داخلی برداشته شود\
  • حسین مدرس خیابانی؛

مازندران سهم خوبی در جهش تولید دارد/ سایه کالای خارجی از سر کالای داخلی برداشته شود

  • کد خبر: 2111100310
  • چاپ
  • انتشار: 08 مرداد 1399 - 18:28

سرپرست وزارت صنعت ، معدن و تجارت با اعلام اینکه استان مازندران سهم خوبی در جهش تولید دارد، گفت : واحد‌های صنعتی این استان در حال فعالیت هستند و در همه واحد‌های صنعتی طرح توسعه راه افتاده است.

به گزارش استناد نیوز ؛ حسین مدرس خیابانی روز چهارشنبه در افتتاح فاز جدید خط تولید فرش ساوین در گفت و گو با خبرنگاران در قائمشهر با اعلام اینکه برای کشور اصل تولید و اجرای طرح های توسعه مهم است، افزود: امروز امدیم تا خبر خوش را به همه مردم  مخابره کنیم که کشور دست از تولید بر نداشته است. استان مازندران سهم خوبی در جهش تولید دارد، واحد‌های صنعتی این استان در حال فعالیت هستند و در همه واحد‌های صنعتی طرح توسعه راه افتاده است.

وی ادامه داد: طرح توسعه همین واحد تولیدی فرش ساوین قائمشهر یک سوم ان گسترش یافت. یعنی 33 درصد با یک سرمایه گذاری تقریبا 40 میلیارد تومانی توانست برای 200 نفر اشتغال ایجاد کند. همچنین این واحد علاوه بر کمک به اقتصاد در صادرات هم فعالیت می کند که امیدواریم به موازات صادرات بتواند ماشین جدید هم وارد کند.

سرپرست وزارت صنعت ، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه با ورود ماشین الات جدید امیدواریم کیفیت و ظرفیت تولید را در منطقه افزایش دهد، افزود: هرگاه واحد تولیدی در منطقه شکل میگیرد و توسعه پیدا میکند، تمام فرهنگ منطقه را تحت تاثیر قرار می دهد. معضلات اجتماعی همانند بیکاری، بزهکاری و غیره با رونق واحد‌های تولیدی ازبین می رود. امروز اگر می خواهیم بسیاری از مباحث اجتماعی، سیاسی، و فرهنگی را در جامعه از بین ببریم توجه به تولید و سرمایه‌گذاری در آن است.

مدرس خیابانی در پایان با بیان اینکه سازمان وزارت صنعت،معدن و تجارت از طریق ارز بتواند ماشین الات مورد نیاز را وارد کشور کنیم، گفت: وزارت‌خانه مسیر را آسان می کند تا تولید کننده بتواند در فضایی مناسب محصولات مورد نیاز جامعه را تولید کند. در شرایط تحریم، سایه کالای خارجی باید از سر کالای تولیدی برداشته شود و از این طریق میزان تولید را در کشور افزایش دهیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار