پروژه برق رسانی به زمین زباله شهر جویبار با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید\
  • پس از 30 سال به مناسبت هفته دولت؛

پروژه برق رسانی به زمین زباله شهر جویبار با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید

  • کد خبر: 2111100367
  • چاپ
  • انتشار: 06 شهریور 1399 - 22:28

همزمان با پنجمین روز از هفته دولت و با حضور فرماندار شهرستان جویبار، شهردار، نائب رئیس شورای شهر جویبار و سایر مسئولین شهری، پروژه برق رسانی به زمین زباله جویبار افتتاح شد.

به گزارش استناد نیوز؛ شهردار جویبار در آئین افتتاح این طرح با بیان اینکه زمین زباله با بیش از 30 سال قدمت تاکنون فاقد برق بود، گفت: یکی از دغدغه های مهم ما برق رسانی زمین زباله بوده است که شهرداری جویبار طی 10 سال گذشته موفق به تحقق این مهم نشده بود، خوشبختانه توانستیم طی مدت 20 روز این پروژه را با نصب 8 تیر چرا برق، ترانس و روشنایی با اعتبار بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال آماده و به مناسبت هفته دولت افتتاح نماییم.

همت محمدنژاد با اعلام اینکه برای تفکیک زباله با دستگاه نیاز به برق بود، افزود : همچنین برق رسانی در زمین زباله به امنیت و بهداشت آن منطقه هم کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه طرح هایی در شهر جویبار در دست اجرا است که تا پایان امسال به بهره بردرای می رسد، گفت: المان خلبان شهید ذبیحی با 80 درصد پیشرفت فیزیکی، اصلاح هندسی کلاگرمحله با پایه روشنایی و تعریض، اصلاح هندسی باغبان محله، اصلاح هندسی جوان محله در دست اجرا است.

شهردار جویبار در پایان با اشاره به اینکه ساختمان شماره 2 آتش نشانی با 80 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است، گفت: طرح اتوبان سردار سلیمانی با رفروژ روشنایی و چهار باند و همچنین آسفالت، جوی و جدول خیابان مسکن مهر هم در دست اجرا است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار