زنگ آغاز تحصیلی در مازندران نواخته شد/ عبور از شرایط کرونا با همدلی اتفاق می افتد\

زنگ آغاز تحصیلی در مازندران نواخته شد/ عبور از شرایط کرونا با همدلی اتفاق می افتد

  • کد خبر: 2111100384
  • چاپ
  • انتشار: 15 شهریور 1399 - 14:40

استاندار مازندران با بیان اینکه همه باید در استمرار تعلیم و تربیت مسئولیت پذیر باشند، گفت: عبور از شرایط کرونا با همدلی و رعایت پروتکل های بهداشتی اتفاق می افتد.

به گزارش استناد نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران؛ احمد حسین زادگان در آیین بازگشایی مدارس استان ،افزود: آموزش و پرورش حساس ترین مجموعه مردمی را به عنوان پر مخاطب ترین جامعه هدف به همراه دارد.

وی با اشاره به این که بیماری کرونا تمامی معادلات حاکم بر جهان را بهم ریخته است، تصریح کرد: ایران توانسته است با وجود تمام سختی ها، راه های درستی را طراحی کند که هم سلامت مردم و هم اقتصاد تامین شود.

استاندار مازندران با تاکید بر این که همه افراد جامعه باید در زمینه بازگشایی مدارس و استمرار تعلیم و تربیت در آن مسئولیت‌پذیر باشند، گفت: این اتفاق که هم مدرسه باز باشد و هم سلامت دانش آموزان تامین شود با وفاق وهمدلی میسر است و می توانیم این دوره را بگذرانیم و هرکس باید وظیفه خود را به بهترین شکل انجام دهد.

علیرضا سعدی پور نیز در این آیین ضمن تاکید بر ضرورت حفظ سلامتی و تندرستی دانش آموزان و معلمان، گفت: سال تحصیلی جدید در زیست بوم جدید آغاز شد و ما باید متناسب با این فضای جدید برنامه ریزی و آموزش دانش آموزان را انجام دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران ضمن اشاره به رشد نمرات دانش آموزان پایه ۱۲ در سال تحصیلی گذشته، تصریح کرد: با توجه به اینکه آموزش در سه ماهه آخر سال تحصیلی گذشته به صورت مجازی بود دانش‌آموزان مازندرانی توانستند با وجود کمی ها و کاستی ها در سطح کشور رتبه علمی خود را نسبت به سال قبل ارتقا دهند.

وی با تاکید بر حضوری بودن آموزش در سال تحصیلی جدید، خاطر نشان کرد: در امر آموزش حضوری هیچ اجباری برای خانواده های عزیز وجود ندارد و ما می‌خواهیم که شیوه‌ی آموزش فرزندان خود را خودشان انتخاب کنند.

همزمان با سراسر کشور، زنگ آغاز سال تحصیلی جدید مدارس با حضور استاندار مازندران، مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از مقام‌ های استانی، در دبیرستان دخترانه مرحوم شهابی نواخته شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار