80 واحد صنعتی مازندران به چرخه تولید بازگشت\

80 واحد صنعتی مازندران به چرخه تولید بازگشت

  • کد خبر: 2111100393
  • چاپ
  • انتشار: 18 شهریور 1399 - 17:19

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت : از 176 واحد صنعتی تملک شده توسط بانک های استان غریب به 80 واحد آن از تملک بانک ها خارج و به سرمایه گذران, مالکان و یا به افراد با اهلیت لازم واگذار و به چرخه تولید بازگشتند. ‎

حسن خیریانپور،افزود: با عنایت به ماهیت قانونی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و لازم الاجرا بودن مصوبات آن برای کلیه دستگاه های اجرایی ، ضرورت ایجاب می کند  دبیرخانه این کارگروه ببش از پیش فعال شده و اجرای مصوبات آن  طی زمان بندی مشخص شده دنبال و در صورت عدم اقدام به موقع گزارش آن را به استانداری ارسال نمایند.

وی با اشاره به اینکه 80 واحد صنعتی از تملک بانک های  استان خارج شده و به مدار تولید بازگشت، گفت  : با برگزاری جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و پیگیری های حوزه معاونت اقتصادی استانداری و همکاری همه جانبه بانک های عامل از 197 واحد صنعتی تملک شده توسط بانک های استان غریب به 80 واحد آن از تملک بانک ها خارج و به سرمایه گذران ، مالکان و یا به افراد با اهلیت لازم واگذار و به چرخه تولید بازگشتند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران در پایان آمار از آخرین وضعیت واحدهای راکد و نیمه فعال استان را امری ضروری دانست ، گفت: همه دستگاه های اجرایی و بانکها به اهتمام این موضوع توجه ویژه ایی داشته باشند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار