احمدپور: پروژه های بزرگی برای افزایش پایداری جریان گاز مازندران درحال انجام است + ویدئو\
  • مدیرعامل شرکت گاز مازندران در گفتگو با استنادنیوز؛

احمدپور: پروژه های بزرگی برای افزایش پایداری جریان گاز مازندران درحال انجام است + ویدئو

  • کد خبر: 2111100404
  • چاپ
  • انتشار: 24 شهریور 1399 - 07:49

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران ضمن اعلام آمار برخورداری از نعمت گاز در شهرها و روستاهای مازندران، به پروژه های بزرگ این شرکت به منظور افزایش پایداری جریان گاز در استان اشاره کرد.

جعفر احمدپور در گفتگوی اختصاصی با استناد نیوز، گفت: از 3 هزار و 800 روستای موجود در استان مازندران، گازرسانی به 2 هزار و 308 روستا انجام شده است و در برنامه داریم، تا پایان سال عملیات گازرسانی به 212 روستای دیگر را نیز به پایان برسانیم.

وی با اشاره به آمار مناسب گازرسانی به شهرها و روستاهای مازندران، افزود: 95 درصد از جمعیت روستایی ما از نعمت گاز برخوردار هستند و همچنین از 61 شهر استان مازندران تنها دو شهر گزنک و بلده به دلیل شرایط کاری سخت و کوهستانی از گاز شهری برخوردار نیستند که عملیات اجرایی آنها در حال انجام است و امیدواریم تا سال آینده به آمار 100 درصدی در برخورداری شهرهای مازندران به گاز شهری برسیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران با اعلام اینکه در گارزرسانی از نظر تعداد و جمعیتی رتبه اول را در کشور داریم، ادامه داد: به 99.9 درصد از مردم استان گازرسانی انجام شده و حدود 1 میلیون و 500 هزار مشترک داریم که بالغ بر 1 میلیون 700 هزار خانواده را دربر می گیرد.

احمدپور پایداری جریان گاز را از مسائل مهم و مورد توجه شرکت گاز استان مازندران عنوان کرد و افزود: به منظور افزایش پایداری جریان گاز در شرایط مختلف و جلوگیری از افت فشار و قطعی گاز مانند حوادث سال های 86 و 95، چند پروژه بزرگ تعریف کردیم که با اجرای آن ها انشالله به این مهم دست خواهیم یافت.

وی در معرفی پروژه هایی که به منظور افزایش پایداری جریان گاز انجام می شود، گفت: مسیر محور فیروزکوه برای اتصال خط لوله به استان تهران و همچنین منطقه امامزاده هاشم به منطقه آمل و منطقه نور می باشد که بخشی از کار انجام شده و درحال انجام است. همچنین در منطقه سه هزار نیز می خواهیم خط لوله را در این منطقه به استان قزوین یا الموت وصل کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران در پایان ابراز امیدواری کرد با انجام این پروژه ها پایداری جریان گاز افزایش یافته تا در صورت قطع یک خط لوله انتقال، خللی در گازرسانی به مردم مازندران ایجاد نشود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار