اشتغال 83 هزار نفر در واحدهای صنعتی استان / مازندران به لحاظ صدور پروانه بهره برداری در رتبه یازدهم کشور\

اشتغال 83 هزار نفر در واحدهای صنعتی استان / مازندران به لحاظ صدور پروانه بهره برداری در رتبه یازدهم کشور

  • کد خبر: 2111100446
  • چاپ
  • انتشار: 13 مهر 1399 - 15:44

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران از اشتغال زایی بیش از 83 هزار و 728 نفری در واحدهای صنعتی این استان خبر داد.

به گزارش استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی،مهندس حسینقلی قوانلو در جلسه مجمع نمایندگان مازندران با اعضای شورای هم خانواده صنعت استان با اعلام این مطلب گفت: سرمایه گذاری صنعتی صوت گرفته بر اساس ارقام موجود در پروانه بهره برداری های صادر شده بالغ بر ده هزار میلیارد می باشد.

وی با اشاره به اینکه متوسط زمان صدور جوازهای تاسیس در مازندران هم اکنون به کمتر از 5/2 روز رسیده از صدور مجوز فعالیت شرکت های پخش در 14 روز خبر داد.

مهندس قوانلوتصریح کرد: هم اکنون استان مازندران به لحاظ صدور پروانه بهره برداری رتبه یازدهم در سطح کشور را دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در ادامه اظهار داشت: یکی از سیاست های اصلی این سازمان حمایت از احداث واحد های بزرگ صنعتی در استان می باشد.

او با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست سال جاری بیش از دو هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری صنعتی به بهره برداری رسید است از خلع ید زمین هایی که در شهرک های صنعتی افراد سرمایه گذار در سالهای قبل گرفته اما عملا هیچ کاری را انجام نداده اند خبر داد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت در پایان به تشریح شرایط ویژه و جنگ اقتصادی دشمن بر علیه کشورمان پرداخت و یادآور شد یقینا با همکاری ، اتحاد و همدلی سه قوه این شرایط سخت را پشت سر خواهیم گذاشت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار