20 درصد سواحل دریای خزر در انتظار آزادسازی\

20 درصد سواحل دریای خزر در انتظار آزادسازی

  • کد خبر: 2111100458
  • چاپ
  • انتشار: 20 مهر 1399 - 12:28

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران با بیان اینکه هم اکنون ۸۰ درصد سواحل دریای خزر آزاد سازی شد، گفت: امیدواریم مابقی آن با همکاری سایر دستگاه های مربوطه آزادسازی شود.

به گزارش استناد نیوز، حسن خیریانپور روز یک شنبه در اجرای طرح مازندران پاک و پاکسازی نوار ساحلی که در ساحل چپکرود جویبار برگزار شد،افزود: امروز در ۲۲ شهرستان استان مازندران برنامه پاکسازی به صورت نمادین با همکاری تشکل‌ها،سمن‌های مردمی، دانش‌آموزان و محیط زیست انجام شده است.

وی با اعلام اینکه مازندران به نوعی متعلق به همه کشورمان است و این استان از دو موهبت الهی اعم از دریا و جنگل برخوردار است، گفت: نظافت و نگهداری دو نعمت بزرگ متعلق به همه مردم کشورمان است، زمانی که مردم کشورمان از ساحل و طبیعت زیبای استان مازندران استفاده می‌کنند باید نسبت به نظافت آن هم کوشا باشند.

خیریانپور در پایان با تاکید بر اینکه آزاد سازی سواحل یکی از برنامه‌های مهم امسال در جهت جهش تولید است و در سال گذشته از تاکیدات استاندار مازندران بوده است، گفت که هم اکنون ۸۰ درصد سواحل دریای خزر آزاد سازی شد و امیدواریم مابقی آن با همکاری سایر دستگاه های مربوطه ۲۰ درصد باقی مانده هم آزاد شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار