اهداء 70 تبلت به دانش آموز نیازمند کمیته امداد جویبار\

اهداء 70 تبلت به دانش آموز نیازمند کمیته امداد جویبار

  • کد خبر: 2111100533
  • چاپ
  • انتشار: 24 آبان 1399 - 14:45

رئیس کمیته امداد امام خمینی ( ره ) شهرستان جویبار از اهداء ۷۰ تبلت به دانش آموز نیازمند تحت پوشش این نهاد خبر داد.


به گزارش استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری جویبار،علیمراد نصوری در حاشیه مراسم اهداء تبلت به دانش آموزان نیازمند تحت پوشش این نهاد که با حضور ایزدپناه رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان در محل سالن اجتماعات این اداره برگزار شد طی گفتگویی بیان داشت : در شهرستان جویبار تعداد ۱۵۸ دانش آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد بوده که هم اکنون ۷۰ دانش آموز از خدمات این نهاد بهره مند شدند.
وی گفت : کمیته امداد با همکاری خیرین شهرستان اولین مرحله اهدا گوشی با حضور مسئولین و خیرین را به تعداد ده دستگاه با محوریت مرکز نیکوکاری آموزش و پرورش شهرستان تحویل دانش آموزان نیازمند داده است.
رئیس کمیته امداد شهرستان جویبار، افزود : این برنامه برای تعدادی از دانش آموزان که فاقد گوشی برای شرکت در کلاس مجازی هستند در روزهای آتی ادامه دارد.
ایشان در پایان ضمن تقدیر از خیرین شهرستان خاطرنشان کرد: هزینه های تبلت های آموزشی که حدود سه و نیم میلیون تومان می‌باشد از طریق خیرین شهرستان حدود پنجاه درصد و ماباقی از طریق امداد و خیرین خارج استانی تامین میگردد که اکنون برای حدود هفتاد دانش آموز تهیه و در صورت همکاری خیرین برای همه دانش آموزان برنامه ریزی خواهیم کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار