ارسال بیش از 6 هزار اثر به جشنواره امام رضا(ع) / پویش شب یلدایی با طعم کتاب در قائمشهر برگزار می شود\

ارسال بیش از 6 هزار اثر به جشنواره امام رضا(ع) / پویش شب یلدایی با طعم کتاب در قائمشهر برگزار می شود

  • کد خبر: 2111100630
  • چاپ
  • انتشار: 15 آذر 1399 - 14:16

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قائمشهر، گفت: به مناسبت شب یلدا، پویش معرفی کتاب یلدایی در سطح این شهرستان برگزار خواهد شد و علاقه مندان به شرکت در پویش و در هر گروه سنی می توانند با ضبط فیلم موبایلی از کتاب خوانده شده، به معرفی کتاب خود بپردازند.


مونیکا زارعی روز شنبه در گفت و گو با استناد نیوز با بیان اینکه هم اکنون فعالیت کتابخانه ها با حضور 30 درصدی مسئولین کتابداراست، افزود: ارائه خدمات کتابخانه‌ ای حضوری برای اعضاء در این زمان به جهت رعایت فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی امکان پذیر نیست.
وی با اعلام اینکه در حال حاضر در خواست رزرو کتاب به صورت غیرحضوری انجام می شود، گفت: همچنین اعضاء می توانند برای دریافت کتاب مورد نظرشان، ابتدا با مسئول کتابدار کتابخانه تماس حاصل نمایند و در صورت موجود بودن، منتظر چگونگی دریافت کتاب خود باشند.
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قائمشهر با بیان اینکه گسترش فعالیت کتابخانه های عمومی در فضای مجازی راهکاری مناسب جهت جلوگیری از آسیب های ناشی از کرونا بوده است، افزود: با تلاش همکاران فعالیت های متنوع فرهنگی مانند نشست کتابخوانی، معرفی کتاب و پویش های متعدد در بستر فضای مجازی برگزار شده است.
زارعی با اعلام اینکه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی پویش محلی قصه گویی برای کودکان و نوجوانان برگزار شده است، گفت: به مناسبت شب یلدا هم پویش معرفی کتاب در سفره هفت سین یلدایی و در هر گروه سنی برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: علاقه مندان به شرکت در این پویش می توانند با ضبط فیلم موبایلی از کتاب خوانده شده، به معرفی کتاب خود بپردازند.
رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان قائمشهر با بیان اینکه تعداد جوایز بستگی به حضور شرکت کنندگان دارد، افزود: به افراد برتر هم به قید قرعه جوایز اهداء خواهد شد.
زارعی در پایان به ارسال بیش از 6 هزار اثر به جشنواره امام رضا (ع) خبر داد و گفت: منتظر نفرات برگزیده در این جشنوراه هستیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار