گام آخر شورای شهر ساری برای انحلال برداشته شد / گوهردهی برای نجات شورای ساری استعفا می دهد؟!\
  • ششمین عضو شورا دستگیر شد

گام آخر شورای شهر ساری برای انحلال برداشته شد / گوهردهی برای نجات شورای ساری استعفا می دهد؟!

  • کد خبر: 2111100640
  • چاپ
  • انتشار: 19 آذر 1399 - 17:18

با بازداشت ششمین عضو شورای شهر ساری و انصراف سه عضو علی البدل، جلسات این شورا فاقد رسمیت خواهد بود و شورای شهر پنج ساری از حدنصاب خارج شد، باید منتظر تصمیمات مهمی در خصوص انحلال آن باشیم.

به گزارش استناد نیوز، با اعلام حجت الاسلام صادق اکبری، رئیس کل دادگستری استان مازندران، در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی، یک عضو دیگر شورای شهر ساری به اتهام فساد مالی به دستور مقام قضایی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شد، با احتساب این دستگیری، تعداد بازداشتی ها از این نهاد مردمی در مرکز استان مازندران به شش نفر رسید.

علیجان شمشیربند، کوروش یوسفی، علی آقامیری و اسفندیار عشوری اعضای اصلی شورای شهر ساری بودند که با اضافه شدن پرویز شعبانی و سبحان بخشی به عنوان اعضای علی البدل پس از چندین ماه جلسات شورای شهر ساری به رسمیت رسیده بود که با دستگیری شب گذشته یکی از این اعضا، مجددا از حد نصاب افتاد.

پیش از این فیض الله نفجم، جمال باقری، محمد جعفری، سه تن از اعضای علی البدل، از ورود به شورا انصراف داده بودند و با دستگیری ششمین عضو از اعضای 9 نفره، شورای شهر ساری گام آخر را برای انحلال برداشت. ضمن اینکه اخباری تایید نشده مبنی بر بازداشت عضو هفتم نیز به گوش می رسد!

گفتنی است تنها عضو علی البدل باقی مانده هم اکنون در سمت مدیرکلی بهزیستی استان مازندران مشغول فعالیت است و طبق قانون برای عضویت در شورا باید از این سمت استعفا نماید که با توجه به نزدیکی به انتخابات و شرایط موجود بسیار بعید است، در هر صورت شورای شهر ساری برای منحل نشدن نیاز به یک عضو جدید دارد تا با 6 نفر جلسات آن رسمیت یابد، مطابق قانون جلسات شورای شهر تنها با حضور دو سوم اعضا رسمیت خواهد یافت در یر این صورت باید منتظر منحل شدن این شورا باشیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار