دورهمی خانوادگی علت اصلی وضعیت قرمز کرونایی در سوادکوه شمالی / افتتاح نمایشگاه مکتب سردار سلیمانی \

دورهمی خانوادگی علت اصلی وضعیت قرمز کرونایی در سوادکوه شمالی / افتتاح نمایشگاه مکتب سردار سلیمانی 

  • کد خبر: 2111100715
  • چاپ
  • انتشار: 13 دی 1399 - 20:06

فرماندار سوادکوه شمالی علت اصلی وضعیت قرمز کرونایی در این شهرستان را دورهمی خانوادگی اعلام کرد.


سید محمد انصارالحسینی در گفت و گو با استناد نیوز با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی در اصناف و بازار شرایط خوبی دارد، افزود: مهم ترین علت وضعیت قرمز کرونایی در سطح این شهرستان، برگزاری مراسم و دورهمی های خانوادگی است.
وی گفت که از مردم تقاضا داریم تا دورهمی های خانوادگی را کاهش دهند تا هر چه زودتر بتوانیم از گسترش بیماری کرونا، جلوگیری کنیم.
فرماندار سوادکوه شمالی با بیان اینکه با اجتناب از برگزاری دورهمی ها و جمع های کوچک خانوادگی می توانیم انتقال بیماری را کاهش و کنترل کنیم، افزود: شست و شوی مداوم دست ها، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک 3 اصل مهم برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا است.
انصارالحسینی با اشاره به اینکه از امروز پروتکل های قرمز کرونایی در سطح این شهرستان اعمال می شود، گفت که البته اثرگذاری طرح ها، ملزم مشارکت حداکثری مردم است چرا که در صورت رعایت نشدن محدودیت ها شدید تر اعمال خواهد شد.
وی در پایان با اعلام اینکه نظارت بر اصناف همه روزه در حال انجام شدن است، گفت: ورد مسافر و گردشگران به مناطق بکر این شهرستان همچنان ممنوع است.
افتتاح نمایشگاه مکتب سلیمانی در سوادکوه شمالی
فرماندار سوادکوه شمالی گفت: به مناسبت اولین سا لگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نمایشگاه مکتب سلیمانی با همکاری سپاه و بسیج دانش آموزی آموزش پرورش شهرستان سوادکوه شمالی و در محل ساختمان اداری آموزش پرورش شهرستان افتتاح گردید.
انصارالحسینی این نمایشگاه را شامل 7 کتاب سردار سلیمانی، زندگینامه به روایت تصویر، وصیت نامه 40 بند به روایت تصویر، تیتر روزنا مه شهادت، آلبوم عکس همرزمانش اعلام کرد و گفت که این نمایشگاه 40 اثر را به نمایش گذاشته شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار