جان باختن 71 بیمار کرونایی دیگر در کشور / شناسایی بیش از 5 هزار و 968 بیمار کرونایی در کشور\

جان باختن 71 بیمار کرونایی دیگر در کشور / شناسایی بیش از 5 هزار و 968 بیمار کرونایی در کشور

  • کد خبر: 2111100779
  • چاپ
  • انتشار: 21 دی 1399 - 16:37

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از شناسایی ۵۹۶۸ بیمار جدید و جان باختن ۷۱ بیمار کووید۱۹ در کشور در شبانه روز گذشته خبر داد.


به گزارش استناد نیوز و به نقل از وبدا، دکتر سیماسادات لاری با اعلام این خبر افزود: از دیروز تا امروز ۲۱ دی ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۵ هزار و ۹۶۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴۱۷ نفر از آنها بستری شدند.
وی با بیان اینکه مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۲۸۶ هزار و ۴۰۶ نفر رسیده است، اظهار داشت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۶ هزار و ۱۷۱ نفر رسید.
دکتر لاری با اشاره به اینکه خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۷۴ هزار و ۸۸۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، گفت: ۴۶۶۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
وی افزود: تا کنون ۸ میلیون و ۱۵۳ هزار و ۲۶۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل ها، ۷ شهرستان ساری، آمل، فریدونکنار، قائمشهر و نکا در استان مازندران و بندرگز و کردکوی در استان گلستان در وضعیت قرمز قرار دارند.
وی افزود: همچنین ۳۰ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۱۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۹۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار