ادامه شکست های متوالی نساجی در خانه / صنعت آبادان صدر جدول را تصرف کرد\

ادامه شکست های متوالی نساجی در خانه / صنعت آبادان صدر جدول را تصرف کرد

  • کد خبر: 2111100782
  • چاپ
  • انتشار: 21 دی 1399 - 19:25

در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، تیم صنعت نفت آبادان با پیروزی برابر نساجی مازندران در قائمشهر صدر جدول را به تصرف خود درآورده است.


به گزارش استناد نیوز، دیدار دو تیم در چارچوب هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه‌های ایران ساعت ۱۵ عصر امروز یکشنبه ۲۱ دی ماه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد و با تک گل دقیقه ۳۶ طالب ریکانی بازیکن صنعت نفت آبادان به سود این تیم خاتمه یافت.
نساجی در حالی متحمل شکست در این دیدار خانگی شد که حامد شیری کاپیتان تیم پنالتی دقیقه ۷۰ به نفع تیمش را از دست داد و با ضربه آرام او ، توپ در اختیار فرزین گروسیان دروازه بان صنعت نفت آبادان قرار گرفت.
صنعت نفت که با پیروزی برابر نساجی مازندران و کسب سه امتیاز این دیدار به نخستین پیروزی خارج از خانه خود در این فصل از رقابت های لیگ برتر دست یافت ، هم اکنون با ۲۱ امتیاز و یک بازی بیشتر صدر جدول را تصاحب کرد.
نوار ناکامی تیم نساجی مازندران هم با این شکست خانگی برای ششمین هفته متوالی ادامه یافت تا تنها نماینده استان های شمالی کشور در لیگ برتر فوتبال کشور با ۸ امتیاز از ۱۰ بازی اخیر در رده چهاردهم جدول ۱۶ تیمی جا خوش کند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار