سالی 7 میلیارد تومان حقوق کارکنان شهرداری است / به دنبال رشد سرمایه گذاری در پلسفید هستیم\
  • شهردار پلسفید

سالی 7 میلیارد تومان حقوق کارکنان شهرداری است / به دنبال رشد سرمایه گذاری در پلسفید هستیم

  • کد خبر: 2111100890
  • چاپ
  • انتشار: 09 بهمن 1399 - 18:14

شهردار پلسفید با بیان اینکه سالی هفت میلیارد تومان به کارکنان شهرداری حقوق می‌دهیم و در دوره مدیریتی‌ام با رانش، سیل و‌ کرونا مواجه بودیم، گفت که به دنبال رشد سرمایه گذاری در شهر پلسفید هستیم.

 

به گزارش استناد نیوز، حسن یحیی‌پور در جمع خبرنگاران سوادکوه با تقدیر از فعالیت‌های متعهدانه خبرنگاران سوادکوه و با بیان اینکه دانستن، حق مردم است، افزود:در سال 1395 مبلغ 6 میلیارد تومان، سال 1396 مبلغ 6 میلیارد و 800 میلیون تومان و در سال 1397هم مبلغ 6 میلیارد و 400 میلیون تومان از بودجه شهرداری پل‌سفید، محقق شد.

وی با اعلام اینکه 24 ماه شهردار پل‌سفید هستم و در مدیریت بنده ۲۲ میلیارد تومان بودجه و در مدت مشابه قبل از آن ۱۲ میلیارد تومان بودجه محقق شد، گفت: کمک پوششی وزا ت کشور قبل از حضورم مبلغ ۹۳۰ میلیون تومان و در مدیریت بنده هم ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان بوده است.

شهردار پلسفید با اشاره به اینکه در موضوع تملک دارایی قبل از حضورم کمتر از یک میلیارد تومان دریافتی بود و‌ در دوران مدیریتم، ۴ میلیارد تومان دریافتی داشتیم، خاطر نشان کرد: 12 میلیارد و 500 میلیون تومان را برای سال مالی امسال پیشنهاد داده ام که 9 میلیارد تومان محقق شد و برای سال 1400 قصد پیشنهاد 20 میلیارد تومان را داریم و علت این است که قیمت‌ها افزایش یافت و افزایش بودجه به معنای تلاش برای افزایش رفاه مردم است.

** 400 متر کانال جمع آوری آبهای سطحی انجام شد

یحیی‌پور با بیان اینکه سالی هفت میلیارد تومان به کارکنان شهرداری حقوق می‌دهیم و در دوره مدیریتی‌ام با رانش، سیل و‌ کرونا مواجه بودیم، اظهار کرد: 3 هزار متر مربع بتن ریزی و ۴۰۰ متر کانال جمع آوری آب‌های سطحی و 700 متر زهکشی در این مدت انجام شده است.

شهردار پل‌سفید با اشاره به اینکه حدود یک میلیارد تومان برای پمپ بنزین بدهکاریم و اجاره بتن آماده، پمپ بنزین، سی‌ان‌جی و سنگ‌شکن را افزایش قابل توجهی دادیم، بیان کرد: برای اجاره‌ها و مسایل شهر، ساماندهی لازم صورت گرفت و دست برخی‌  واسطه ها و دلال ها را قطع کرده ایم که به مذاق برخی خوش نیامده است، عضو شورای شهر سابق که در ابتدا مرا بغل می‌کرد و تبریک می‌گفت به دلیل پیگیری در رفع بعضي از مشكلات و پرداخت بدهي هاي به شهرداري اقدام به تخریب مدیریت شهری می‌کند تا شايد عقب نشيني كنيم.

وی با اشاره به اینکه از برخی دلسوزان شهر که عضو شورای شهر هم نیستند تشکر می کنم که کمک‌ کردند تا مجید حبیبی به‌عنوان سرمایه‌گذار ورود پیدا کند، گفت: شهرداری زمین را برای پروژه تامین و پروانه ساخت را صادر می کند و ساخت عمارت و مناطق دیگر با سرمایه‌گذاری ایشان انجام می شود که تا به امروز سرمایه گذار سه میلیارد تومان هزینه کرده است.

شهردار پلسفید

** تنها راه عمران و آبادانی شهر جذب سرمایه گذار است

شهردار پلسفید با بیان اینکه مجوز ترک تشریفات را گرفتیم که تایید شد و با سرمایه‌گذار هم قرارداد بستیم ولی برخی اعضای شورای شهر خواستار توقف کار و صحبت مجدد با سرمایه‌گذار شدند، ادامه داد: در حالی که قرارداد با امضای اعضا بود، در جلسه بیان شد قراردادی که امضا کردند را قبول ندارند. سه بار در روزنامه سراسری آگهی کردیم اما متاسفانه کسی استقبال نکرده است.

یحی پور با اشاره به اینکه حضور سرمایه‌گذار باعث رشد، عمران و زیبا‌سازی شهر می‌شود، چرا که این سرمایه‌گذار در پروژه شهرداری تهران هم با ارزش یکهزار و 500 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرد، افزود: برخی اعضای شورا برخلاف امضای خودشان در پای قرارداد سخن می‌گویند که این موارد موجب بی اعتمادی سرمایه گذار و عدم ورود سرمایه 200 میلیاد تومانی می شود، علارغم مخالفت ها ما به تعهدات خودمان طبق قرارداد عمل کردیم و سرمایه‌گذار فعالیت خود را شروع کرد و منافع شهر تأمین شد اما علت مخالفت‌ها را متوجه نمی‌شویم.

وی با اشاره به اینکه مرکز نواری تجاری تا نزدیکی پل شورمست ایجاد می‌کنیم و تا پایان سال کلنگ مجتمع را می‌زنیم و طرح تعویض لوله آب سطح شهر در دستور کار قرار دارد و برای خرید ادوات و انشعابات کمک مالی کرده ایم، اظهار کرد: افتتاح اداره آب منطقه‌ای سوادکوه را در پل‌سفید برای آینده ای نزدیک خواهیم داشت و در 2 سالی که در شهرداری پل‌سفید بودم، ریالی توسط نمایندگان مجلس به شهرداری پل‌سفید کمک نشد و بودجه‌ها و کمک‌ها را با توان مجموعه شهرداری گرفتیم، نمایندگان قانون‌گذارند و برای تسریع در کار و اختصاص ردیف کمک می‌کنند.

شهردار پلسفید اضافه کرد: البته کمال علی‌پور نماینده حوزه انتخابیه قول دادند تا پیگیر اجرایی شدن طرح جامع فاضلاب شهری در خصوص شکایت از مشرق زمین و کارگران شرکتی شهرداری پل‌سفید خواهند بود.

یحی پور با اعلام اینکه ما در سال 97 برای 22 نیروی شرکتی 125 میلیون تومان پرداخت می کردیم که مبلغ بالایی بود، به همین دلیل رابطه با مشرق زمین را قطع کردیم و علیه مشرق زمین طرح شکایت کردیم، گفت: کارشناسان هم مطالب ما را تأیید کردند و جلوی تضییع حقوق را گرفتیم و الان مبلغ  116 میلیون تومان برای حدود 40 نفر نیروی شرکتی پر داخت می کنیم.

شهردار پلسفید با بیان اینکه اختلاف همه جا هست و نباید به اختلاف ها دامن زد، بنابراین عهد بستم که برای شهر کار کنم، ادامه داد: از درآمد‌ها و اقدامات انجام شده راضی هستم، البته اجرای محکم قانون باعث برخی نارضایتی‌ها خواهد شد، در اواخر دوره شورای شهر معتقدم شهردار باید نقش وحدت‌آفرینی داشته باشد.

شهردار پلسفید

** واگذاری پارک آزادمهر به شهرداری

یحی پور با اشاره به اینکه با همکاری شورای گذشته و منابع طبیعی پارک آزادمهر به شهرداری واگذار شد، گفت: به دلیل هزینه سنگین برای اجرای دفترچه پیشنهادی سازمان جنگل‌ها، سرمایه‌گذاری با نام آقای میرزایی انتخاب و مجوز راه دسترسی با نام شهرداری بود ولی پروانه بهره‌برداری صادر نشد و مشکلاتی در بحث تعرفه ها وجود دارد که پیگیر موضوع هستیم تا موانع رفع شد.

وی با اشاره به طرح ورودی شهر پل‌سفید به عنوان اولین شهری که موفق شد تا بودجه لازم را جذب کند، افزود: برای این طرح یک میلیارد تومان تخصیص پیدا کرد و حدود سه میلیارد تومان هزینه دارد.

شهردار پلسفید در پایان از احداث اِلمان هواپیما برای گرامیداشت خلبان گزوف در میدان شهید سلیمانی خبر داد و گفت: به دلیل تست استاندارد، جایگاه سی‌ان‌جی ما سه روز در حال تست است و تا جمعه ادامه دارد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار