شهر قائمشهر در اجرای پروژه های عمرانی نمونه است/ چمازکتی همانند کوچکسرا نیاز به زیرگذر دارد\

شهر قائمشهر در اجرای پروژه های عمرانی نمونه است/ چمازکتی همانند کوچکسرا نیاز به زیرگذر دارد

  • کد خبر: 2111100918
  • چاپ
  • انتشار: 15 بهمن 1399 - 20:11

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران  شهر قائمشهر را در اجرای پروژه های عمرانی نمونه اعلام کرد و از شهرداری خواست تا برای حل مشکلات مردم این شهر همچنان استوار قدم بردارند.

 به گزارش استناد نیوز، مهدی رازجویان شب چهارشنبه در افتتاح تقاطع غیرهمسطح مسجد الرسول قائمشهر با بیان اینکه شهر قائمشهر در اجرای پروژه های عمرانی نمونه است، افزود: شهرداری قائمشهر تاکنون با تعاملی که با پیمانکاران داشته  توانسته  است، پویایی و توسعه این شهر را رقم بزند.

وی با اعلام اینکه احداث زیرگذر مسجد الرسول و بازگشایی مسیرهای صورت گرفته، به حل گره ترافیکی کمک کرده است، گفت: قائم شهر نیازمند این گونه پروژه های عمرانی است تا بتواند گره ای از مشکلات مردم را حل کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه امام راحل (ره) با همراهی مردم توانست این انقلاب را به پیروزی برساند، افزود: هر چه خدمت رسانی به مردم بیشتر باشد یعنی توانسته ایم در آرمان های امام راحل (ره ) موفق تر عمل کنیم.

رازجویان در پایان گفت: شهرداری قائمشهر با لایروبی رودخانه سیاه رود موفق شد تا مشکلات منطقه از لحاظ  بهداشتی را حل نماید و با برنامه های که شهرداری قائمشهر دارد میتوان به توسعه اقتصادی منطقه نیز امیدوار بود.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم از شهردار و اعضای شورای شهر به دلیل خدمت رسانی به مردم تشکر کرد و افزود: خوشبختانه کوچکسرا صاحب 2 زیرگذر شده است اما در چمازکتی همچنان یک عبور مناسب برای شهروندان ایجاد نشده است.

آیت الله علی معلمی در پایان با اعلام اینکه از شهرداری و شورای شهر می خواهم تا این مسیر را هم در نظر داشته باشند، گفت: الویت بندی شورا و شهرداری قائمشهر باید براساس ترافیک، شرایط اجتماعی و غیره باشد تا بتوانند مشکلی از این شهر را حل کنند.

همزمان با چهارمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور مسئولین تقاطع غیرهمسطح زیر گذر مسجد الرسول افتتاح شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار